לסרי ופרופ' יהודה חדד גוזרים את הסרט. צילום: שמואל דוד
לסרי ופרופ' יהודה חדד גוזרים את הסרט. צילום: שמואל דוד

הקריה האקדמית: הונחה אבן הפינה לבניין הראשון (וידאו)

"אנו עושים היום היסטוריה", אמר ראש העירייה לסרי והוסיף: "בעתיד תהיה פה אוניברסיטה"

פורסם בתאריך: 7.6.18 21:55

     
בטקס שהתקיים היום ברובע המיוחד הונחה אבן הפינה לקמפוס האקדמי באשדוד. הטקס התקיים במעמד ראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי ונשיא המכללה להנדסה סמי שמעון, פרופ' יהודה חדד. 
 במקום עתיד לקום קמפוס ההנדסה החדש והקבוע של המכללה. הקמפוס החדש יקום על שטח של 46 דונמים מתוך 150 הדונמים המיועדים לקריה האקדמית של אשדוד שתקום בהמשך. בטקס נאמו נשיא המכללה וראש העירייה. 
לסרי ופרופ' יהודה חדד. צילום: שמואל דוד

לסרי ופרופ' יהודה חדד. צילום: שמואל דוד

 "אנו עושים היום היסטוריה", אמר לסרי באירוע. "אנו מניחים את אבן הפינה למוסד האקדמיה הראשון בקריה האקדמית העתידית של אשדוד – זה החזון שלנו. כמו כל חזון גדול, חוברים יחד ארגונים, מוסדות ואנשים כדי להגשימו. פרופ' חדד, אתה ידיד ושותף לדרך ליצירת השכלה גבוהה באשדוד. אני והעיר אשדוד מוקירים לך תודה. אני מאחל שנעמוד פה בעוד שלוש שנים ונחנוך את קמפוס ההנדסה החדש בעיר". 
לסרי חותם. צילום: שמואל דוד

לסרי חותם. צילום: שמואל דוד

_________________________________________________________________________________________________________________________________________

רוצים להתעדכן ראשונים? להורדת היישומון (אפליקציה) של כאן דרום אשדוד:

להורדה באנדרואיד

להורדה באייפון


פרופ' חדד בירך: "מי שעוסק באקדמיה ובחינוך מבין את המשמעות של יסודות ההשכלה. גם אנו, כשהגענו לאשדוד לפני 18 שנים, הבנו את חשיבות יסודות ההשכלה הגבוהה. במשך 18 שנים קיווינו ורצינו ובסוף הכל התגשם. כיום, עוד לפני שהוקם קמפוס ראוי להנדסה בעיר, הצלחנו להגיע להישגים מדהימים ביניהם מעל 4,000 מהנדסים בוגרי המכללה שעובדים בכל רחבי הארץ, 2,500 סטודנטים פעילים, וכמאה וחמישים עובדים בקמפוס. מה שאנו עושים הוא לא לעצמנו אלא למען החברה – למען עולם טוב יותר. אני עומד כאן היום ומבטיח לכם כי בעוד שלוש שנים, יקום המבנה הראשון של המכללה האקדמית להנדסה SCE  אשדוד".
 
 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר