המנצח והמפסיד. פרנקו וגרינברג (צילום: אורי קריספין)

התעוררו מהחלום: מכבי אשדוד הודחה מהפלייאוף

גם רבע שני כביר לא עזר לבראד גרינברג וחניכיו לחזור מאולם הדרייב אין עם ניצחון והפועל תל אביב ניצחה את המשחק 79:74 ואת הסדרה 3:1 ועלתה לפיינל פור

פורסם בתאריך: 4.6.18 23:31

     

עונה קסומה של מכבי אשדוד באר טוביה הגיעה לסיומה עם טעם חמוץ. הצהובים-כחולים הגיעו לדרייב אין במטרה לנצח את הפועל ת"א ולהשיב את הסדרה לאשדוד אך האדומים שנמצאים בפורמה מצוינת וכתשו את חניכיו של בראד גרינברג בשני המשחקים האחרונים המשיכו ביכולת הטובה.

זה החל עם פתיחה חזקה מאוד של המארחים. רביב לימונד יחד עם רפי מנקו וג'רל מקניל פתחו פער מוקדם כאשר שחקני אשדוד לא מצליחים להדביק את הקצב עד שלוח התוצאות הראה 17:7. הזרים של אשדוד ניסו להפיח רוח חיים עם מס' קליעות טובות אך המארחת הענישה מהצד השני והרבע הראשון נגמר בתוצאה 24:15.

הרבע השני היה ההיפך הגמור. חניכיו של בראד גרינברג ניצלו את הזחיחות של האדומים ופשוט כתשו אותם לאורך כל הרבע. סק הנרי ומקניל הובילו את התקפת האורחים והפועל ת"א לא הצליחה לקלוע מהשדה במשך 6 דקות ברציפות! גיל אמיתי עם שלשה ועברה ניגש לעונשין, קלע נקודה נוספת ושלח את האורחים למחצית ביתרון מדהים 41:33.

ברבע השלישי שוב המומנטום התהפך. הפועל ת"א שוב נטלה את המושכות. טוני גפני ולימונד הובילו את המארחים למהפך 54:52 ברבע השלישי. הרבע הרביעי היה הצמוד ביותר מבין כל הרבעים ושתי הקבוצות ניסו לנצח. מנקו קבר שלשה נוספת ואשדוד שסבלה מיכולת פושרת של ג'רלד לי ראתה את הנרי מחטיא שלשה לקראת הסיום והמשחק נגמר בתוצאה 79:74 לאדומים, שמנצחים את הסדרה 3:1 והיא העולה הראשונה לפיינל פור.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר