הפיינל פור מתרחק, מכבי אשדוד הפסידה בבית

אדריאן בנקס סחף את האורחים לניצחון 99:78 על מכבי אשדוד וליתרון ראשון בסדרה. בראד גרינברג וחניכיו לא הצליחו לעצור את היריבה ונתנו לאמוציות להשתלט עליהם

פורסם בתאריך: 2.6.18 22:57

     

שלב הפלייאוף בין מכבי אשדוד באר טוביה להפועל תל אביב נמצאת בשיאה. אחרי שחניכיו של בראד גרינברג ניצחו במשחק הראשון והובסו בהיכל הדר יוסף, הסדרה חוזרת להיכל הקרייה באשדוד. שתי הקבוצות נחושות לנצח ולייצר יתרון משמעותי לקראת ניצחון בסדרה.

האדומים פתחו בסערה. רביב לימונד ומאט הווארד הובילו את הפועל ת"א ליתרון 16:6 מהיר. ג'רלד לי ונמרוד לוי לא הצליחו להתמודד בהגנה וביצעו עבירות רבות. בנקס צלף מהשלוש ומנגד ווריק שמר את אשדוד במשחק. 29:18 לאורחת בתום הרבע. הרבע השני היה המשך של הראשון. מקי וברנס הובילו את האדומים ליתרון 20 הפרש. מכן והלאה אשדוד חזרה להראות את ההגנה שראינו ממנה העונה ועד תום המחצית לוח התוצאות הראה 48:40.

המשחק היה טעון כמו המשחקים האחרונים והפועל תל אביב שוב הראתה מדוע כל התקשורת מפנה אליה את האש בחודש האחרון. ג'רלד לי סיפק שלשה ועם הגנה איכותית צמצמה להפרש 3 בלבד. הפועל תל אביב התעוררה שוב והגדילה את הפער, אשדוד נלחמה וצמצמה עד שנגמר לה האוויר ובנקס עם 20 נק' הוביל אותה לניצחון 99:78 וליתרון 2:1 בסדרה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר