פסק זמן

אני לא חסיד של מאכלי גבינה, אבל בשלושת ימי חג השבועות אכלתי כמויות שיספיקו עד לשנה הבאה. אז מהשבוע עד לראש השנה אין חגים שיפריעו לנו יותר, וזה הזמן לשמחות, הצעות ובריתות

פורסם בתאריך: 27.5.18 11:46

     

נתחיל בהצעת נישואים היסטרית שקיבלה סגנית מלכת היופי דרום 2011 סהר עובדיה, שאגב באותה תחרות הביאה פייט לעדן סבן והפסידה את התואר הנכסף על חודו של קול. סהר, שחובקת בשנים האחרונות זוגיות עם שקד מלכה, קיבלה בחג השבועות וביום ההולדת שלה הצעה שאי אפשר לסרב לה וטבעת יהלום נוצצת להפליא. אז יש חתונה, ואל תשכחו איפה קראתם את זה לראשונה.

סהר ושקד חוגגים פעמיים

סהר ושקד חוגגים פעמיים

הצעת נישואים נוספת נשמעה בצהרי חג השבועות בזמן שזרקתם שקיות מים וביצים אחד על השני. אלעד שריקי “המטיר” משהו אחר. לעיני כל המשפחה והחברים הוא כרע ברך והוציא טבעת לצמודה בשנים האחרונות רעות ברש. פייר, התרגשנו.


קבלו עוד אחד עם זרארט וקולולוליישן: ברגע זה הונחה על שולחני הזמנה לחתונה ססגונית במיוחד. הדוגמנית קים יעל גנון שחררה תאריך לחתונה עם הארוס — או ההורס, איך שתרצו — טל אלטון. אתם רושמים? 13.6.18 בגן ארבע עונות בקיבוץ ברור חיל. איטס אבאוט טיים.

נו טוב, יש עוד אחד של שמחות. אפשר לומר עונת החתונות החלה. הבלוגרית תם בר אמר מגן יבנה חגגה מסיבת רווקות עם כל הבסטיז במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. הכניסה לצלמים הייתה אסורה, והיום בעידן הסמארטפונים תמיד אפשר להציץ באינסטוש ולשאול משם תמונה.

ויש אייטמים של אחרי, כלומר: אין כזה דבר חתונה בלי ילדודס. לאיש והנמל מישל ביטון ובחירת לבו שירן עוגן נולדה בתחילת השבוע בת נסיכה. אז אם אתם מכירים שם של נסיכה עדכנו את ההורים המאושרים, שיהיה במזל.

יש כאלה שחוגגים את זבד הבת ויש כאלה שחותכים. לנערת ישראל במיל’ אביגיל אלפאטוב ולבעלה יוסי בובליל מ"הישרדות" נולד בן זכר. השם הנבחר הוא אריאל בובליל, ומי שהרגישו צורך לנסוע עד נתניה לברך את ההורים השמחים היו מלכת היופי במיל’ מעיין קריספין, הדוגמנית ירדן דדון וכל כוכבי "הישרדות". אל אל אריאל!

בקצב הזה המעצבת ברטה מאשדוד עוד תפתח סניף באלסקה. לא שיש לנו בעיה עם זה, רק שברטה לא תעזוב אותנו. מפה לשם, אין לנו מושג איך אומרים מזל טוב ברוסית, אבל אם מישהו מכם יודע, שיוסיף גם את המילה "מברוק" על הסניף החדש במוסקבה. פאנימאיי?

אפרופו ברטה. באמצע השבוע  הזמרת עדן בן זקן נתנה הצצה לצילומי טרום חתונתה אשר תתקיים מחר.


דריה פלאט הולכת בעקבות בר רפאלי ומשיקה ליין של משקפי שמש ובעזרת התחקירנים שלי ביררתי איך יקראו למותג: toxic. גו דריה! גו דריה!

הזמן טס כשעושים חיים. המתולתלת הנצחית מיכל אלבז חגגה השבוע יום הולדת מיוחד במינו. היא והחבר יחיאל אילוז הרימו כוסית לרגל חצי שנה של שהות בקולומביה. תאריך חזרה אין, אבל בדבר אחד אני בטוח, שטבעת חייבת לצאת מכל סיפור האהבה הזה, ואם לא, אני חוזר למגדל העמק במונית.

היום הגיע שחקן ביתר ירושלים איתי שכטר לבית האופנה פיגל. איתי רכש חליפה לכבוד החתונה של עדן בן זקן שתתקיים ביום חמישי.

יש דוגמניות שעפות על עצמן וכל פיפס מעלות לסטורי, ויש כאלה שעושות משהו עם הסטורי הזה. אז הדוגמנית המוערכת שיר פרידמן החליטה שיופי זה לא הכול בחיים וסיימה השבוע את התואר הראשון במשפטים. לויר שיר פרידמן, כבר אמרנו?

ואם בקונסטיטוציה, אז הפליליסטית לימור רוט חזן מצאה קצת זמן לנשמה. היא הצפינה לאור יהודה להופעה של גלי עטרי ולא ויתרה לאחר ההופעה על פגישה אישית מאחורי הקלעים, ושם הרעיפה מחמאות על הזמרת. תעשי רק מה שאת אוהבת וכן הלאה (צילום: יח"צ).

חבר מכבי שירותי בריאות באשקלון החליט השבוע להכיר טובה לצוות האחיות המסור במרכז הרפואי. החבר, תושב העיר, הגיע למרפאה ברחוב הגבורה באשקלון כדי לבצע בדיקה רפואית. כשנכנס לרופא שאמור היה לבצע את הבדיקה, נאמר לו כי התאריך המקורי של הבדיקה אמור להיערך בשבוע שלאחר מכן. צוות האחיות נרתם לעזרתו, והן פנו לרופא בבקשה לבצע את הבדיקה עוד באותו יום, וכך אכן קרה. החבר הנרגש מיהר להודות לאחיות ולאחר כמה דקות נתן לצוות המופתע גלידות מתוקות כתודה על השירות האדיב (צילום: מכבי שירותי בריאות).

ולפני סיום קחו אחד של יומולדת: עבר שבוע מהמעבר לגבעתיים, וסלקטור לא נרגע מהמעבר של דורון מטלון לעיר החצי גדולה. אנחנו נמשיך לעקוב אחריה פה ושם, במיוחד באייטמים של חגיגות. רוצה לומר, היום יום הולדת 25 לנערת ישראל במיל’.

ולעונג שבת חותמת את המדור מלכת המטקות בת אל נחמני שעשתה קצת הסבה מתחום הנדל”ן לעולם הבנקאות. אשת עסקים היום זו לא מילה גסה. בהצלחה מיס ביזנס. תזכו למצוות ולעשות.

צילומים אורי קריספין, יח"צ, אלבום פרטי, אינסטגרם, פייסבוק

מציצים

האינסטגרם של מתי וקנין

לשף מתי וקנין מאשדוד מנבאים עתיד בעולם הקולינרי. השף הצעיר ניגש לאודישנים בשבוע שעבר בתכנית הבישול "משחקי השף" המשודרת בערוץ 13, ואיך אומרים אצלנו בשכונה? שיחק אותה בענק! צוות השופטים יוסי שטרית, מושיק רוט ואסף גרניט נפעם ממנת האודישן שלו, והם העניקו לו שלושה סכנים, שזה אומר: הוא השף הצעיר בנבחרת. אז אנחנו מחזיקים למתי פה אצבעות ובנוסף מביאים לכם את כתובת האינסטגרם שלו כדי שתפרגנו לא רק בעין אלא גם בלייקים. שאפו ובהצלחה בהמשך. mativaknin.

דף הבית של

אפרת והבה

והשבוע בדף הבית קבלו את סרן אפרת והבה, בת 27 מאשדוד, מהנדסת חשמל ואלקטרוניקה. ברזומה שלה יש קמפיינים, צילומי אופנה והפקות, ותוסיפו שיש חבר העונה לשם יואב ארביב.

לא יכולה בלי: “שוקולד”

פנטזיה: “לעזוב הכול ולטוס ללמוד רפואה בחו”ל”

כשאת רואה גבר יפה: “אני רואה את חבר שלי”

חבל ש: “אנשים שונאים אחד את השני, מצפצפים אחד לשני וחסרי סבלנות”

שופינג: “פחות יוצא בגלל הצבא, רוב הקניות באינטרנט”

לא היית נתפסת מתה ב: “לעולם לא אנעל כפכפים עם גרביים”

סמל סקס: “קים קרדשיאן”

הלוואי ש: “אהיה סא”ל”

חולשה ל: “סרטי אימה וחדרי בריחה”

מה לעולם לא תעשי ליד בן זוגך: “אדבר על עבודה”

מזל ש: “אני מזל עקרב”

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר