אירה אזיזוב צוללת
אירה אזיזוב צוללת

דוז פואה

נטע ברזילי היא המנצחת הגדולה. אם המארגנים לא רצו בהתחלה להשמיע את המילה "ירושלים" בשידור במוצאי שבת, הם צריכים להתרגל שהאירוויזיון הבא ייערך בה. אז מי קיבל השבוע את מלוא הנקודות בסלקטור? היכנסו, הדגלים עלינו

פורסם בתאריך: 21.5.18 13:47

     

עוד לפני שנטע זכתה באירוויזיון, קבוצת הקאנגו ג׳אמפ מאשדוד בהדרכתה של קטיה זלטופולסקי צילמה קליפ מדליק כדי לעודד ולתמוך. הקבוצה, המורכבת מכמה נשים וגבר אחד, עוסקת באימון דינאמי. הסרטון הפך לוויראלי חיש מהר.

קבוצת הקאנגו מאשדוד בקליפ ההוקרה לנטע ברזילי. צילום: ולנטין צירולניק

קבוצת הקאנגו מאשדוד בקליפ ההוקרה לנטע ברזילי. צילום: ולנטין צירולניק

ואילו לאחר הזכייה, מעצב השיער האשדודי ואושיית הרשת שמוליק דואק הודיע שהוא מזמין כל מי שקוראים לה נטע לבוא להסתפר אצלו בחצי מחיר, בתקווה שגם נטע ברזילי בכבודה ובעצמה תגיע.

בזמן שנערת ישראל אחת נפרדה מהתואר הנכסף, הלוא היא אדר גנדלסמן, נערת ישראל נוספת דורון מטלון נפרדת מגזרת הדרום לטובת מגורים חדשים בגבעתיים, וסלקטור מתחיל להתגעגע. באסוש.

מסיבת רווקות כזו לא ראיתם מלא זמן. קורל סימנוביץ, בת זוגתו של שחקן ברצלונה סרגי רוברטו, בדרך לחופה, ובדרך לחתונה עוצרים באילת וחוגגים מסיבת רווקות לפי הספר עם כל הבסטיז, למשל בר זומר, נטע אלחימסטר, לירון כוהנר ושביט ויזל שלנו. שיהיה במזל!

שביט ויזל במסבית הרווקות של קורל

שביט ויזל במסבית הרווקות של קורל

עדן סבן, ותודו שהתגעגעתם כי מלאן זמן לא חפרנו עליה במדור. ההכנות לחתונה עם אדם טל בעיצומן, ועדן בחיפוש אחר המעצבת שתלביש אותה לחתונה. והרגע מצאנו בסטורי של עדן רגע היסטורי עם צמות. לשיפוטכם.

אפרופו "האח הגדול" ומעצבות, נספר שהמעצבת גליה להב ממשיכה בשלה. דנה זרמון מצוות האיטס גירל לבשה גליה להב בפסטיבל קאן, סימה בכר מ"האח הגדול" דפקה כניסה עם דגם משלה. הללויה.

קחו אחד על בעלי חיים. מיס פרוגרס טל בן חיים נסעה עד ים המלח להצטלם לקמפיין אופנתי במיוחד, והפעם עם גמל, ויש תמונה להמחשה. ומצד שני ענבר גז, סגנית מלכת היופי דרום 2017, והחבר או הארוס — איך שתרצו — ליאור אפללו עשו בשבת האחרונה טיול על גבי סוסים. עד כאן אנימלס.

ומי בטסות השבוע? אצל דניאלה לוגסי הכול כזה בשגרה, והיא בשבדיה; נוי חזן רק השתחררה ממג”ב וכבר התעופפה עם החבר לפנמה; ואביגיל רביבו ארזה מזוודה עם מלא ביקיניז וטסה לספרד להיות לצדו של המיועד דודו אוואט.

הסלב התורן של המדור דורית מלכה לא רואה בעיניים. המצב בעזה מתחמם, איראן על הכוונת, החיזבאללה מאיים וסוריה עולה באש, אבל אצל דורית המילה "פחד" לא בלקסיקון. בקיצקוצ, חפשו אותה בטאבה עושה חיים, ובמקרה שמצאתם, שום מילה בעברית, גם מרוקאית בא בטוב.

השחרור קרב ובא, ויש מלא תכניות בראש איך לכבוש את העולם בטיול ממזרח למערב. הלוחמת הסוכרזית איבט סופרת את הימים לשחרור המיוחל ומצטלמת עטופה בדגל ישראל בתמונה הכי פטריוטית שיש. לא נגענו.

ויש כאלו שסופרות את הימים בכיוון ההפוך. יובל שטרית ולין ספיר, שכיכבו אצלנו בעיתון באין ספור הפקות אופנה בהכנות לגיוס. ומה קורה כששתי פצצות על מתגייסות ביחד? כל הצבא על הרגליים. שפשוף קל ונעים.

היחצן הכול—יכול יוסי שוקרי החל בחלוקת הזמנות מסוג אחר. האיש שהיה רגיל לפזר הזמנות למסיבות הלילה שלו מצא את האחת, כרע ברך והציע חופה וקידושים לנטע פוקס. אז ההזמנות לחתונה בדרך, וסלקטור גם קיבל אחת ויאללה קרנבל.

הגיע הזמן לפרוס את העוגה לחתיכות: האחת והיחידה אלכסה דול חוגגת טוונטי פייב. המאפרת רינת זוארץ גם חגגה ובענק. 18 שנים וחוקיות לשיר ראופר. ו-21 שנים מלאו לאופיסר עדן יוסיפוב.

ולפני סיום קבלו תמונה של האיש והמזרנים אלדד חטואל ביחד עם הצוות הבכיר מרשת האופנועים מטרו מוטור שמזמינים אתכם לאירוע מכירה גדול בשישי הקרוב 18.5 בסניף ברחוב העבודה אשדוד. תגידו שאני שלחתי, מקסימום תקבלו כוס פטל באהבה.

ולעונג שבת ולא לבעלי לב חלש חותמת את המדור אירה אזיזוב המהממת שלקחה את הגלשן לסיבוב בחור הכחול בסיני. לכרישים שלום, למי ששואל, וגם לאירה מן הסתם. תזכו למצוות.

אירה אזיזוב צוללת

אירה אזיזוב צוללת

מציצים

האינסטגרם של שיראל אבקסיס

שיראל אבקסיס הגיעה לאשדוד לפני כמה שנים מצרפת, ולפני שתתחילו לפתח ציפיות, מההתחלה נעדכן שהיא חזק בזוגיות, אז חפשו. בכל אופן, מציצים זה לא המקום למצוא זיווג, אבל זו כן הפינה לשטוף קצת את העיניים בחשבונות אינסטגרם מפוארים, ולשיראל יש אחד כזה. אז היא חולה על ספורט ועל ים, והחלום שלה להוציא ליין בגדי ספורט על שמה. Shirelabecassis זו הכתובת. תעשו פולו, ואם אפשר — בלי חפירות.

 

דף הבית של 

סיגל בועז

והשבוע הגיע תורה של סיגל בועז, קוסמטיקאית פרא-רפואית מאשדוד, שחלומה לפתוח רשת קוסמטיקה עולמית. אבל מה שהכי הדליק אותנו בשאלון המגניב שלנו זה איך היא מגיבה כשהיא רואה גבר יפה.

הלוואי ש: “הקריירה שלי תהיה בינלאומית”

סמל סקס: “ריצ’רד גיר”

חולשה: “ללקוחות שלי ולכוס קפה על הבוקר”

כשאת רואה גבר יפה: “עובר לידי כאילו לא קרה כלום”

מזל ש: “יש את בורא עולם ששומר עליי מכל משמר”

חבל ש: “שום דבר לא חבל. כל מה שקורה לטובה”

פנטזיה:“אני לא בקטע של פנטזיות. יש לי מטרות ויעדים, ובדרך כלל מגשימה אותם”

לא היית נתפסת מתה ב: “לא אתפס מתה נקודה”

מה לעולם לא תעשי ליד בן זוגך: “אין כזה דבר, הכול אפשר לעשות עם בן הזוג, אחרת זו לא זוגיות”

שופינג: “אין לי עדיפות למותג מסוים, מה שאני אוהבת אני פשוט קונה”

לא יכולה בלי: “ללמוד, אני אוהבת להעשיר את הידע, בעיקר בתחום שבו אני עוסקת”

צילומים: אורי קריספין, יח"צ, אלבום פרטי, אינסטגרם, פייסבוק

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר