סופה לנדבר ואביגדור ליברמן בחגיגות הניצחון על גרמניה הנאצית. צילום: באדיבות משרד העלייה והקליטה
סופה לנדבר ואביגדור ליברמן בחגיגות הניצחון על גרמניה הנאצית. צילום: באדיבות משרד העלייה והקליטה

היום באשדוד: חגיגות רשמיות לרגל 73 שנים לניצחון על גרמניה הנאצית

היום יתקיים לראשונה באשדוד מאז עבר החוק לציון היום הרשמי לחגיגות הניצחון על הנצאים טקס חגיגי במעמד השרת העליה והקליטה סופה לנדבר ושר הביטחון אביגדור ליברמן. לנדבר: "עלינו להכיר את ההיסטוריה של העם היהודי, סיפור גבורתם של מיליון וחצי הלוחמים"

פורסם בתאריך: 17.5.18 12:21

     

החוק שהתקבל ביולי אשתקד, שינה את פני ההיסטוריה. ה- 9 במאי ייחגג כיום לאומי, ולאחר שיום זה צוין בכנסת האירוע חגיגי. היום יתקיים טקס מרכזי לציון 73 שנים לניצחון על גרמניה הנאצית. המופע אורגן ע"י משרד העלייה והקליטה עבור 900 ותיקי מלחמת העולם השנייה יתקיים במשכן לאומנויות הבמה באשדוד.

האירוע יתקיים במעמד שר הביטחון אביגדור ליברמן ושרת העלייה והקליטה ח"כ סופה לנדבר יחד עם האמנים : אניה בוקשטיין, דוד ד'אור, יותם כהן , אירה ברטמן ובאלט פאנוב.

שרת העלייה והקליטה, ח"כ סופה לנדבר: "עלינו להכיר את ההיסטוריה של העם היהודי, סיפור גבורתם של מיליון וחצי הלוחמים, זוהי תשובתנו להתמודדות גם עם האיום של היום. משרד העלייה והקליטה מוקיר את וותיקי מלחמת העולם השנייה ומצדיע מעומק הלב על חלקם הניכר בתקומתה של מדינת ישראל".

 לנדבר האשדודית הוסיפה: "כבת לקצין צבא האדום, הירש קוכין, גיבור מלחמת העולם השנייה, אני גאה להיות עמכם, גיבורים היקרים לליבי, ביום הניצחון על גרמניה הנאצית". לנדבר דיברה בטקס חגיגי שנערך לראשונה בכנסת לציון יום הניצחון על הנאצים. לדבריה, "דרך ארוכה הלכנו ביחד כדי שמדינת ישראל תכיר במעמדכם כמשחררי העולם החופשי מהחיה הנאצית ובתרומתכם בתקומתה של מדינת ישראל. אנחנו חבים לכם את חיינו לנצח! יש לי את הכבוד הגדול להיות ממונה על ארגון אירועי יום הניצחון ובכך לשמור על המורשת ולהצדיע למיליון וחצי לוחמים יהודים, אשר גרמו לתבוסתה של מכונת ההשמדה הנאצית ותרמו לתקומתה של המדינה היהודית בארץ ישראל".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר