עו"ד נעים שומר. צילום: פבל

עו"ד נעים שומר מסיר מועמדות: "קורא לתמוך בכצנלסון לראשות העיר"

חבר מועצת עיריית אשדוד, עו"ד שומר מסר הצהרה לפיה הוא אינו יתמודד על תפקיד ראש העיר אשדוד. נעים מבקש מקהל מצביעיו לתמוך בכצנלסון: "לשמעון יש את הניסיון הרב ביותר בניהול העיר". האם יתמודד למועצה?

פורסם בתאריך: 1.5.18 11:45

     

המירוץ לראשות העיר יחד עם החלטת האופוזיציה להריץ מתמודד יחידני שיזכה במרב הקולות ויהווה אלטרנטיבה לראש העיר המכהן הוביל את חבר מועצת העיר, עו"ד נעים שומר למסור את ההצהרה הבאה: "כפי שהודעתי בעבר, שקלתי להתמודד על ראשות עיריית אשדוד. לאחר לבטים רבים, ניתוח המצב הפוליטי בעיר ונוכח החשש הכבד מפני השתלטות חרדית על העיר, וכדי לגבש מועמד יחיד אשר יתמודד נגד ראש העירייה- ד"ר לסרי, החלטתי שלא להתמודד על תפקיד ראשות העיר. בחינה מדוקדקת של כל המועמדים המתמודדים על ראשות העירייה, הובילה אותי למסקנה חד משמעית, כי המועמד הראוי והמתאים ביותר לכהן כראש עיריית אשדוד הינו מר שמעון כצנלסון".

שומר הוא חבר מועצה בסיעת אשדוד ביחד בראשותו של כצנלסון. אולם זה זמן שחלה התרחקות בין השניים.על אף זאת, שומר הודיע כי יתמודד בזיעה זו גם בבחירות הבאות.

הבחירה של שומר. כצנלסון בבחירות המקומיות האחרונות, ארכיון

שומר מנמק את החלטתו ואומר: "שמעון הינו איש ברוך כישרונות ועתיר ניסיון ובעל השכלה רחבה. הוא כיהן בהצלחה רבה במשך 10 שנים כסגן וממלא מקום ראש עיריית אשדוד, שימש 5 שנים כיו"ר מפעל הפיס וניהל תקציב שנתי של מיליארדי שקלים ושימש חבר בדירקטוריון בחברות הגדולות אלת"א ואל על. הוא סיים תואר שני בהנדסת חשמל, במנהל ציבורי, בכלכלה ושוק ההון ובמנהל עסקים.

שמעון הינו איש פוליטי עתיר ניסיון ומייצג קו עקרוני הקובע כי אשדוד חייבת להיות עיר פתוחה, ונגד השתלטות החרדים על העיר. לשמעון יש את הניסיון הרב ביותר בניהול העיר. אני קורא לכל חבריי, תומכיי ואוהדיי לבחור במר שמעון כצנלסון לראשות עיריית אשדוד".

להורדת היישומון שלנו:

להורדה באנדרואיד

להורדה באייפון

 

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר