קורקע: המטוס "אשדוד". צילום: יח"צ אל-על

אשדוד עולה אל על: הצצה למטוס החדש

חברת אל על החליטה לקרוא למטוסה החדש "אשדוד", כמחווה לעיר שמציינת 60 שנה. קבלו להנאתכם הצצה מבחוץ ומבפנים למטוס החלומות שיחליף את הבואינג 767 ויהיה הראשון מתוך צי של 16 מטוסים חדישים

פורסם בתאריך: 24.7.17 12:58

     

 

ב-23/8/17 יושק בנמל התעופה בן גוריון מטוס החלומות החדש של אל על ה"דרימליינר". יהיה זה המטוס הראשון מתוך צי חדש של 16 מטוסי "דרימליינר" שיחליפו את מטוסי אל על הישנים, ישדרגו את מערך המטוסים של החברה הישראלית ויספקו לנוסעים חוויית טיסה מהסרטים. מהפכה זו בשדה התעופה הישראלי נוגעת מאוד לעירנו אשדוד, זאת לאור ההחלטה של חברת אל על לקרוא למטוס החלומות הראשון בשם "אשדוד".

אז איך יראה המטוס? בדיוק כך – 

מבחוץ-

 

 

יחליף את מטוס בואינג 767 הישן ויהיה הראשון מתוך צי של 16 מטוסים חדישים. צילומים:יח"צ אל על

"אשדוד" יהיה המטוס הראשון מתוך 16 מטוסים, אשר ירכיבו את צי המטוסים החדש של אל על. המטוסים הראשונים יהיו מסדרת בואינג 900 ולאחריהם יצטרפו מטוסים קטנים יותר מסדרת 800, כאשר אשדוד מתכבדת במטוס הראשון הנושא את שמה, זאת כמחווה לעיר המציינת 60 שנה להולדתה.

והנה הצצה פנימה:

פנים המטוס. "אשדוד" יהיה הראשון מתוך 16 מטוסים אשר ירכיבו את הצי החדש של אל על. צילום: יח"צ אל על

"אשדוד" יהיה המטוס הראשון מתוך 16 מטוסים, אשר ירכיבו את צי המטוסים החדש של אל על. פנים המטוס. צילום: אל- על

אל על מציעה במטוסי הדרימליינר החדשים חוויית טיסה ברמה הגבוהה ביותר, בזכות מערכות טכנולוגיות מתקדמות המצויות במטוס. בין היתר, מערכת המצמצמת את השפעת כיסי האוויר ומסייעת לטיסה חלקה יותר, מערכות לטיהור האוויר ולהגברת הלחות היוצרות תחושה של טיסת נינוחה ונעימה יותר לרווחת הנוסעים. במטוסי הדרימליינר 3 מחלקות שירות: מחלקת העסקים  ובה מיטות שטוחות, מחלקת הפרימיום אקונומי החדשה ומחלקת התיירים.

משאבים רבים הושקעו בעיצוב חדש בחלקו החיצוני של המטוס ובתכנון ועיצוב חלל תא הנוסעים. את תהליך העיצוב הובילה חברת עיצוב בינלאומית, מהטובות בעולם, PriestmanGoode. שמומחיותה עיצוב חוויית נוסע במטוסים.

כחלק מתהליך ההתחדשות של אל על, החלה החברה בתהליך אסטרטגי מוקדם אשר פותח בשיתוף עם המעצב ברוך נאה, במסגרתו נוצרו קונספטים עיצוביים חדשים שיהלמו את  ההתחדשות הצפויה. הללו באו לידי ביטוי בשפת יהלומים, צבעוניות חדשה וטקסטורות. עבודה זו הועצמה על ידי חברת העיצוב PriestmanGoode, אשר פיתחה מוטיבים עיצוביים אלו כחלק מהראייה העיצובית הכוללת, שבאה לידי ביטוי במטוס כולו: בריפודי המושבים, בטפטים של המחלקות, בעיצוב החיצוני ועוד.

כחלק מהמהות הישראלית של אל על ליווה את תהליך העיצוב, יחד עם צוות אל על, המעצב עידן נויברג, אשר שילב את נקודת המבט העיצובית הישראלית.

ההשראה העיקרית לעיצוב החדש, נשאבה מאוצרות ארכיטקטוניים בנופה של ישראל, משחקי הגומלין בין אור לצל, הייחודיים לישראל ומשתקפים בציוני דרך בולטים בתוואי הנוף הפיזי של המדינה, שימשו השראה למוטיב היהלום, שעומד במרכז העיצוב החדש, וצורתו בולטת וחוזרת, לאורך גוף המטוסים ובכל מחלקות השירות.

סביבת הנוסע בכל מחלקות השירות עוצבה בקפידה. במטוס נפחי אחסון גדולים ונדיבים,  תאי האחסון העליונים גדולים ומרווחים. לאורך כל הטיסה ייהנו הנוסעים מתאורת לד צבעונית היוצרת חווית טיסה נעימה ומרגיעה. התאורה משתנה מעת לעת ומותאמת לכל שלבי הטיסה ולאופי השירות.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר