מעצר, צילום ארכיון. צילום דובר המשטרה
צילום ארכיון: דוברות המשטרה

הגרסה של השוטר הוטלה בספק – האישום בוטל

תושב אשדוד הואשם שדחף את אשתו וגרם לה חבלה. אולם עורך דינו טען שהדבר אינו סביר כי היא החזיקה באותה עת את בתם התינוקת, שלא נפגעה. בסופו של דבר המשטרה השתכנעה, והחליטה לחזור בה מכתב האישום

פורסם בתאריך: 22.4.18 21:58

     

כמעט חודשים לאחר שהמשטרה הגישה כתב אישום נגד צעיר בן 31 בגין תקיפת אשתו – היא הודיעה על כך שהיא חוזרת בה מהאישומים. כתוצאה מכך בעת המשפט ביטל את העמדתו לדין.

בכתב האישום נטען שבמהלך חודש אוגוסט בני הזוג הלכו ברחוב הכלנית ובמהלך ויכוח ביניהם, הגבר דחף את רעייתו והיא נפלה על המדרכה כשבתם התינוקת בידיה. כתוצאה מכך, נכתב שם, האישה נחבלה וספגה שפשוף בידה. אגב, לדברי האיש, הויכוח פרץ עקב סירובה של אשתו לאפשר לו ללכת לבית הכנסת.

משטרת אשדוד. צילום: דור גפני

שוטר בתחנת משטרת אשדוד שהבחין במתרחש תוך כדי נסיעה, עצר וניגש להפריד בין השניים. הוא הזעיק תגבורת ובהמשך תיאר את מה שראה, לדבריו, בתזכיר – שהיווה בסיס לכתב האישום.

הסנגור, עו"ד אביחי חג'בי, טען מנגד שאם האישה אכן נפלה כשהיא מחזיקה את בתה בידיה, הרי היה סביר שגם הפעוטה הייתה נפגעת, חלילה, מה שלא קרה כאן. לכן, לדבריו, הטענות נגד הלקוח שלו בעייתיות ולא מתיישבות עם ההיגיון.

ואכן, בפתח הדיון שהתקיים לפני כמה ימים בבית משפט השלום בקריית גת הודיעה נציגת המשטרה נטע יוספי שהמשטרה החליטה לחזור בה מכתב האישום. בעקבות הודעה זו השופטת נעה חקלאי ביטלה את האישום בתיק.

עו"ד אביחי חג'בי

עו"ד אביחי חג'בי

עו"ד חג'בי בירך על ההחלטה: "מדובר בכתב אישום שנשען על גרסה בלתי הגיונית בעליל של שוטר. אנו שמחים כי מחלקת התביעות מצאה לנכון לשוב מכתב האישום, לאחר שהעלינו בפניה טענותינו".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר