כוכבת הילדים אנגל ברנס. צילום מסך מיוטיוב

כוכבת הילדים אנג'ל ברנס לנשיא המדינה: "הענק חנינה מהכלא לאבא שלי"

אנג'ל ברנס, בתו של רוני ברנס שהורשע בהעלמות מס המורשע ב"הונאת המיליארד" בבקשה להעניק חנינה לאביה: "בקשת החנינה כבר הוגשה. אני רק צריכה את העזרה שלך שתאשר אותה, אבי למד את הלקח"

פורסם בתאריך: 16.4.18 08:45

     

לקראת יום העצמאות ה-70 של מדינת ישראל, הודיע נשיא המדינה, ראובן ריבלין, כי יעניק חנינות לאסירים שריצו לפחות שליש מתקופת מאסרם. בין האסירים שהגישו בקשה לחנינה נמצא גם רוני ברנס, אביה של אנג'ל ברנס, שנכלא בשנת 2011 לאחר שהורשע בהעלמות מס של למעלה ממיליארד שקלים . כוכבת הילדים אנג'ל ברנס שכבר שיתפה בעבר את עוקביה בסיפורו של אביה פנתה לנשיא כשהיא בוכיה ואמרה ""אני אנג'ל ברנס, בת עוד מעט 17, פונה אליך נשיא המדינה ואליכם הצופים – אבא שלי ריצה כבר כמעט מחצית מעונשו, 7 שנים. אבא שלי לפני כמה שנים עשה טעות, הוא למד את הלקח, הוא לא יעשה זאת שוב. אבא שלי הוא הבן אדם שצריך לקבל את החנינה הזאת. הוא מתחרט והוא חושב יום יום איך להפוך את החיים שלנו, הילדים שלו, לחיים הרבה יותר טובים וזה יכול לקרות עוד שבוע. בקשת החנינה כבר הוגשה אלייך, אני רק צריכה את העזרה שלך כדי שתאשר אותה".

בסרטון שלו כחצי מליון צפיות סיפרה אנג'ל "הכל על אבא שלי"

על התהליך שהוביל אותה לפרסום הסרטון היא סיפרה ב"חדשות הבוקר" לניב רסקין: "לא הייתי מצליחה לישון בלילה בשקט אם הייתי יודעת שלא עשיתי שום דבר. אם הייתי יכולה לעזור לכולם, הייתי עוזרת, אבל אני רוצה לעזור לאבא שלי, למשפחה שלי. אני רוצה את כולנו ביחד".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר