בהצדעה, סרן ימית ספקטור. צילום: דובר צה"ל
בהצדעה, סרן ימית ספקטור. צילום: דובר צה"ל

מצטיינת בלוגיסטיקה: סרן ימית ספקטור

ימית, בוגרת מקיף ח', היא ראש מדור הובלה בפיקוד העורף ונבחרה למצטיינת מערך הלוגיסטיקה. גם בעלה, משרת באותו חיל

פורסם בתאריך: 10.4.18 17:03

     

אתמול התקיים טקס חגיגי בסימן 70 שנה למדינה למצטייני חיל הלוגיסטיקה ביום העצמאות. הטקס התקיים במעמד ראש אט"ל (אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה), האלוף אהרון חליוה, קצין לוגיסטיקה ראשי, תא"ל יוסי אילוק ובכירים נוספים.

המצטיינים מגיעים ממגוון יחידות צה"ל. בין הבולטים בטקס, ניתן היה למצוא את סרן ימית ספקטור (במקור: אלבז) מאשדוד, בת 25. ימית היא ראש מדור הובלה בפיקוד העורף. היא עשתה תואר ראשון בכלכלה ולוגיסטיקה ותואר שני במנהל עסקים.

ספקטור (במקור: אלבז) למדה בתיכון מקיף ח' באשדוד, ותוך כדי התיכון למדה גם לתואר ראשון בכלכלה ולוגיסטיקה באוניברסיטת בר אילן. את התואר השני, במנהל עסקים, עשתה באוניברסיטת בן גוריון.

 

סרן ימית ספקטור בטקס. צילום: דובר צה"ל

היא הצטרפה כעתודאית לחיל הלוגיסטיקה, עברה קורס יסוד בבה"ד 6 וסופחה ליחידת דובדבן. לאחר מכן יצאה לקורס קצינים, והייתה עוזרת ראש מדור ציוד בבסיס הציוד של פיקוד דרום בחצרים.

"עכשיו אני אחראית על כל משק ההובלות והתקציבים של פיקוד העורף", אמרה ימית והוסיפה: "אני מאוד נהנית בתפקיד. זה תפקיד שדורש הרבה יכולות חשיבה וראייה רחבה וכללית".

כשהייתה בתחילת דרכה כעוזרת רמ"ד ציוד בבסיס חצרים חברה משותפת הכירה בינה לבין מי שהפך לימים להיות בעלה – רס"ן שחף ספקטור, שכיום משרת כקצין לוגיסטיקה במרכז הובלה.

 

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר