צילום איחוד הצלה

נער כבן 16 טבע בחוף גיל; מצבו קשה

נער כבן 16 פונה לבית החולים אסותא כשמצבו קשה לאחר שטבע בחוף גיל. חובש רפואת חירום במד"א מאיר כרמי סיפר: "סיפרו לנו שהוא נקלע למצוקה וחולץ לחוף לאחר מספר דקות שבהן היה מתחת למים. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות"

פורסם בתאריך: 8.4.18 15:13

     

נער נמשה ע"י אזרחים ללא הכרה בחוף גיל באשדוד. מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה ומד"א סניף אשדוד ביצעו בו פעולות החייאה ובשלב זה הוא מפונה לבית החולים אסותא לקבלת טיפול רפואי כשמצבו מוגדר קשה. החוף ממוקם בין המרינה לחוף הדתי, נדגיש כי לא מדובר בחוף רחצה מוכרז.
ממד"א נמסר: בשעה 14:45 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על נער שטבע בחוף גיל באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ומבצעים פעולות החייאה בנער כבן 16.
חובש רפואת חירום במד"א מאיר כרמי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו נער כבן 16 שוכב מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה על קו החוף. סיפרו לנו שהוא נקלע למצוקה וחולץ לחוף לאחר מספר דקות שבהן היה מתחת למים. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וכאשר חזר הדופק ומצבו התייצב הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבי"ח כשהוא מורדם ומונשם ומצבו קשה".
אליהו שיין חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה סיפר: "למוקד איחוד הצלה התקבלה קריאה על על נער שנמשה מהמים בחוף גיל ע"י אופנוע ים שחלף בסמוך ונתקל בנער הטובע. כשהגעתי לזירה יחד עם חובשים נוספים ביצענו בו פעולות החייאה ולמרבה הנס חזר דופק. לאחר מכן הוא פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים כשמצבו מוגדר קשה"

.

צילום: איחוד הצלה
 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר