אווירה טעונה. אוהדת של הפועל עוקבת בדריכות

1:1 בדרבי של אשדוד; האדומים פתחו בחגיגות העליה (וידאו)

עירוני עלתה ליתרון אבל טרבלסי העניק לעולה לליגה א' שוויון עם שריקת הסיום בתוספת הזמן. אוהדי הפועל פרצו לכר הדשא, חגיגות העליה יימשכו בלי-גל. חילופי האשמות בין הקבוצות על התנהגות בלתי ספורטיבית

פורסם בתאריך: 4.4.18 20:11

     

הדרבי של אשדוד בין עירוני להפועל אדומים הסתיים הערב בתיקו אחת. עירוני היא זו שעלתה ליתרון בדקה ה-62, כאשר מאור זוהר הגביה כדור לרחבה ויובל אלמקייס נגח לקורה ופנימה. אולם, בתוספת הזמן, בדקה ה-95, ממש עם השריקה לסיום הצליחה הפועל להשוות משער של אריאל טרבלסי עם קצת עזרה מיגל בלאיש, שחקן עירוני.

אריאל טרבלסי. צילום: פייסבוק המועדון

כמה דקות לפני הסיום עוד הורחק שחקן עירוני טקלה לאחר שספג כרטיס אדום. המשחק התאפיין באגרסיביות רבה והשופט שלף כמה כרטיסים צהובים. בנוסף נרשם עימות בין השחקנים דוד רביבו וגולן עמוס עם הקהל.

כ-2,000 אוהדים גדשו את אצטדיון ה-י"א באשדוד וצפו במשחק במסגרת המחזור ה-30 של ליגה ב' דרום. עם סיומו ניתן האות לתחילת חגיגות העליה של האדומים. החגיגות ימשכו הלילה במועדון לי-גל. אוהדי הקבוצה מוזמנים בחום.

מנגד, בעירוני צריכים להתכונן למשחקי המבחן כדי לזכות בכרטיס הנכסף שמוביל לליגה א'. אם הם יצליחו בכך בסופו של דבר נוכל להינות ממשחקי דרבי גם בשנה הבאה.

עירוני מול הפועל הערב באשדוד

השחקנים והאוהדים ממשיכים את חגיגות העלייה לליגה א' במועדון לי-גל.

גורמים בעירוני טוענים להתנהגות בלתי ספורטיבית של אנשי הפועל במהלך המשחק. אחד כזה, עו"ד חנוך דרך ארליך, טען בפוסט שהעלה בפייסבוק שאחד מאנשי הפועל עשה כמה פעמים תנועה מגונה לעברו ולעבר ילדיו ובנוסף כמה שחקנים הרביצו וקיללו כלשונו.

מנגד טוענים בהפועל אדומים ש"היה בלאגן בין הצוותים המקצועיים בסיום המשחק, המאמן שלהם גם קילל והלך מכות. בסופו של דבר הוא התנצל".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר