פינוי התינוק מתוך המלון ע"י החובשים. צילום: מצלמת אבטחה במלון מיעמי

בג"ץ אישר לנתח את גופת התינוק שטבע במלון באשדוד

נדחתה עתירת משפחתו של התינוק בן החודש שביקשה למנוע נתיחה שלאחר המוות מסיבות דתיות. הורי התינוק עצורים. במגזר החרדי נערכים להפגנות

פורסם בתאריך: 4.4.18 18:12

     

בג"ץ דחה אחר הצהריים את עתירת משפחת התינוק בן החודש שטבע למוות בג'קוזי במלון מיעמי באשדוד שלשום ואיפשר את נתיחת גופתו. עם זאת הורה שההליך יבוצע בצורה הדרגתית לפי התחייבות המשטרה בנתיחה מקומית ובנוכחות רופא מטעם המשפחה.

השופטים קבעו כי נוכח החומר שהתקבל, אין לשלול בשלב זה סיבת מוות נוספת על הסיבה שעלתה מגרסת ההורים, ואין מדובר רק בשאלות שעניינן אופי הטביעה.

כזכור אתמול עצרה המשטרה את הורי התינוק תושבי בית שמש המשתייכים לזרם שמרני במגזר החרדי. על פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום. בית המשפט נימק את החלטתו להותיר את הצו על כנו בעיקר בנימוק של התחשבות בכך שלהורים יש ילד נוסף בן 7.

השופטים הדגישו כי הם נותנים את דעתם לטענות של הסנגורים עורכי הדין איתמר בן גביר ומשה אלמליח באשר לשמירה על כבוד המת, אלא שבמקרה זה, לשיטתם, אין מנוס, אלא להורות על נתיחה.

 

בציבור החרדי נערכים להפגנות., גם בבית שמש, העיר בה מתגוררת המשפחה. אתמול יצאו חרדים להפגין בירושלים נגד נתיחת הגופה.

ההפגנה בכביש בר אילן בירושלים, בצהריים (יום ב'). צילום: אמיל סלמן

האסון אירע ביום שני בצהריים. המשפחה הגיעה לנפוש במלון מיעמי ברובע א' באשדוד עם קרובים בחול המועד פסח. ככל הידוע בתחילה טענה האם שנכנסה לרחוץ את בנה והוא החליק מידיה ונפל למים. אביו הזעיק עזרה, למקום הגיעו חובשי איחוד הצלה ומד"א. התינוק עבר החייאה והועבר לבית החולים אסותא אשדוד כשמצבו קריטי. שם נפטר כעבור זמן קצר.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר