כך זה נראה בהסתבכות הקודמת של חובב: הקטטה מחוץ לחנות התכשיטים שהסתיימה בדקירות
כך זה נראה בהסתבכות הקודמת של חובב: הקטטה מחוץ לחנות התכשיטים שהסתיימה בדקירות

אישום: כך חתכו דפס וחובב שני אחים מחוץ לחנות תכשיטים באשדוד

שני העבריינים, אדם דפס ואלירן חובב מואשמים שחתכו שני אחים בגבם בכניסה לחנות בעיר. האירוע תועד במצלמת אבטחה, אך הקורבנות מתעקשים: נפצענו בנפילה מגדר

פורסם בתאריך: 23.7.17 09:00

     

אדם דפס ואלירן חובב מאשדוד הם שניים שמוכרים היטב למשטרה, ולמרות גילם הצעיר, 27, יש להם רקורד "עשיר" בתחום הפלילי. הם נחשבים לשני יעדים מודיעיניים בתור חברי אחת מקבוצות הפשע המרכזיות בעיר. הם עלו לכותרות גם בפרשת "בלוק חוסם" – אז בתור כאלה שהיו על הכוונת של מתחריהם מ"הכנופיה האשדודית".

מימין: אדם דפס ואלירן חובב

כעת הם הסתבכו שוב. על פי כתב אישום שהוגש נגדם ביום חמישי בידי עוה"ד טל אדיר כהן, ראשת שלוחת לכיש בפרקליטות מחוז דרום, השניים הללו תקפו קשות שני תושבי אשדוד שהגיעו עם משפחתם, ובהם קטין, לחנות תכשיטים ברחוב תש"ח בעיר.

משטרת אשדוד. צילום: דור גפני

האירוע התרחש ב-25 ביוני. ד' עמד מחוץ לחנות. לפי כתב האישום, דפס וחובב הגיעו למקום עם אחרים ונוצר עימות. דפס פנה ל-א', אחיו של ד' שהיה עמו והטיח בו: "אני אפתח אותך יא בן זונה" או משהו דומה. האח לא נותר חייב והשיב בסגנון: "אתה תפתח אותי? אני אפתח את אמא שלך".

דפס, כך נטען בכתב האישום, ניגש אל האח כשגבו מופנה אליו, התנפל עליו עם סכין "וחתך אותו במהירות לאורך גבו, התנפל עליו בשנית וחתך אותו באמצעות הסכין לאורך זרועו השמאלית". כתוצאה מהמעשים, חולצתו של א' נחצתה לשניים והוא התחיל לדמם. אחותו שהייתה שם ניסתה להכניסו אל החנות, אך אז הושלך לעברה מכיוונם של הנאשמים כסא שפגע בגבה. א' ו-ד' החלו לרוץ לכיוון הנאשמים כשד' אוחז בכסא בידו. בשלב זה הגיח חובב מאחורי ד' כשהוא אוחז בידו סכין, "וחתך אותו באמצעות הסכין חתך ארוך מהקודקוד לאורך הקרקפת מאחור ועד לצוואר, והמשיך לחתוך אותו לאורך גבו".

עו"ד נס בן נתן

הנאשמים נמלטו מהמקום ואילו שני האחים הדקורים פונו בידי צוות מד"א לבית החולים קפלן, כשאחד מהם הוגדר במצב קשה והאחר במצב בינוני. רק ב-14 ביולי נעצרו דפס וחובב, שעל פי הפרקליטות גם נצפו בסרטון מצלמת אבטחה. החקירה נוהלה בימ"ר לכיש.
לפי הבקשה למעצר עד תום הליכים, הרי ששני הדקורים, האחים ד' וא', לא שתפו פעולה עם המשטרה ואף התעקשו על גרסה שונה לחלוטין, לפיה הם נפצעו לאחר שנפלו מגדר.

עו"ד נס בן נתן שמייצג את אלירן חובב מסר בתגובה: "הנאשם מכחיש את המיוחס לו, הדמות שנצפית בסרטון אפילו לא דומה לו ולא ברור מדוע אנשי המשטרה סברו שבו מדובר".

עו"ד חן בן חיים

עו"ד חן בן חיים המייצגת את דפס טרם מסרה תגובה.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר