אופנת שטח: הפקה חגיגית לפסח

פורסם בתאריך: 3.4.18 22:54

     

הפקת האופנה שלי לקראת חג האביב מתחלקת לשני חלקים: החלק הראשון כמובן הוא לקחת שתי דוגמניות הורסות במיוחד ולדרוש מהן לשלוף מהארון את הבגדים שהן הכי אוהבות, במקום ללכת ולבזבז שוב מלאן כסף על בגדים חדשים.

דוגמניות: קים סונדין, לירון קריספל. שיער: יוסי אוחיון, כתב וצילם: אורי קריספין.

שמו הנוסף של חג הפסח הוא חג השופינג וכולם אוהבים להתלבש ולהשקיע וניסיתי כמובן, בעזרת ההפקה הזו לסגור את הכיס לפתוח את הארון ולבדוק איזה בגד או שמלה שנשכחו בארון וכמובן לצלם את הבנות בשדות הפתוחים.

החלק השני שהוא היותר מעניין בהפקה הזו: ‘ההפתעות’ שנתקלנו בהן בדרך. אותי לימדו בצילום שצריך לדעת להשתמש בכל מה שהטבע נותן לנו, כמובן בשילוב של תאורה נכונה, לוקיישן טוב ושתי בנות שיודעות לעשות את העבודה כמו שצריך.

אז את המיקום בחרתי מראש, לצאת קצת לשדות הפתוחים וליהנות מהירוק שמשתלט על הנוף בבוא האביב. יצאנו לשדות, הבנות החליפו בגדים בקצב מסחרר ואז נתקלנו בערימת גרוטאות שנערמה בעקבות ניקיונות החג. אז אמר מישהו פעם ‘הזבל של האחד הוא האוצר של השני’ ואז מגרש הגרוטאות נהפך ברגע לסטודיו לצילום והתמונות בעיני יצאו מקסימות.

הדוגמניות שנקראו למשימה היו קים סונדין מלכת היופי של הדרום לשנת 2017 וסגניתה לירון קריספל. הרעיון היה לבנות 3 לוקים חגיגיים מבגדים שקיימים בארון מבלי לבזבז מאות שקלים על קולקציה חדשה.

אז ליל הסדר נפל על שבת וכמובן שלחג חובה להפגיז בשמלה יפה, יום למחרת בארוחת הצהריים אאוטפיט נוסף קז’ואל, הרי לא נעים לחרוש על אותה שמלה תוך יומיים. וסט נוסף לטיול בחיק הטבע, כמובן שאת העקבים מומלץ להשאיר בבית.

 

למי שתכננה להוציא גם השנה מלא כסף על בגדים אנחנו ממליצים לעשות הצצה נוספת למלתחה בארון ולבנות קולקציה פרטית לחג. ולסיום תזכרו דבר אחד האופנה מתיישנת, הסגנון לעולם לא ותחשבו על זה. חג אביב פורח וכשר לכולם.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר