צילום: אורי קריספין
צילום: אורי קריספין

פרסום ראשון: כצנלסון עושה זאת שוב ומאחד שורות

יו"ר האופוזיציה וחבר מועצת העיר שמעון כצנלסון הגיש בקשה לכינוס נוסף של ישיבת המועצה שלא מן המניין בחתימת 9 חברי מועצה מהאופוזיציה והקואליציה המחייבת את המועצה ואת העומד בראשה לדון בסוגיית השטחים הציבוריים של רובע ט"ו

פורסם בתאריך: 20.3.18 14:02

     

מאבק תושבי רובע ט"ו במרכזה של ישיבה שלא מין המניין: יו"ר האופוזיציה וחבר מועצת העיר שמעון כצנלסון הגיש בקשה לכינוס נוסף של ישיבת המועצה שלא מין המניין בחתימת 9 חברי מועצה מהאופוזוציה והקואליציה המחייבת את המועצה ואת העומד בראשה לדון בסוגיית השטחים הציבוריים של רובע ט"ו ומסירתם לבינוי גבוהה של מגדלים, במקום מתנ"ס, בריכה ושטחים ציבוריים שהיו מיועדים לרווחת התושבים.

גושפנקא: התקבל בעיריית אשדוד – אמש

מלבד סעיף זה דורש כצנלסון לדון גם בשלושה סעיפים נוספים שלא זכו למענה במהלך ישיבת המועצה האחרונה שהתקיימה ב-07.03.18, לאחר שהנהלת העירייה ביקשה להסירן מסדר יום.

1.אישור פשרה על שם חברת ק.בע ברח' היהלומים -ציון

2. אישור הסכם פשרה חברת ק.ב.ע רובע ז'

3.אישור הסכם פיתוח עם אבו יחיאל חב' לבניה לפיתוח א.ת דרומי

 

בהתאם לפקודת העיריות, ראש העיר מחוייב לקיים את כינוס הישיבה שלא מן המניין תוך 7 ימים מרגע הגשת הבקשה.

בהתייחסות לנושא, כצנלסון מסר בתגובה: "כבר אמרתי בעבר כי מדובר בלא פחות משערוריה. לתושבי ט"ו מגיעה איכות חיים ולא יכול להיות שבמקום שטחי ציבור יקימו להם בשכונה מפלצות בטון. בדיוק כמו בפעם הקודמת, שוב על הבקשה חתומים חברי מועצה מהקואליציה והאופוזיציה יחדיו למען תושבי העיר וזה נותן תקווה שביחד נוכל להגן על תושבי ט"ו ולדאוג לאיכות החיים של תושבינו. עכשיו לסרי צריך לעשות את מה שהחוק מחייב אותו ולכנס את הישיבה".

פנינו לקבלת תגובת העירייה, נפרסמה לכשתגיע.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר