חברת הכנסת נאוה בוקר, סא״ל אוהד בכר, איב סמדג׳ה ושירלי סמדג׳ה ז״ל (בתמונה). צילום -דוברות ח"כ בוקר

סיפור הגבורה של איב סמדג'ה: להמשיך לחייך מתוך השכול

איב סמדג'ה מנציח את זכרה של ביתו, רב"ט שירלי סמדג'ה ז"ל מיחידת יהל"ם, כבר 14 שנה בערב מיוחד של שמחה וריקודים "רוצה להעביר את שמחת החיים שלה, היא ילדה נהדרת"

פורסם בתאריך: 14.3.18 17:13

     

ביום חמישי התקיים ב'יד לבנים' אירוע "ערב בין הים והשמים" לזכר רב"ט שירלי סמדג'ה שנפטרה במהלך שירותה הצבאי בנסיבות טראגיות. האירוע כלל מופע מרשים של זמר הבלוז רוי יאנג ושל רקדנית הפלמנקו שרון סאגוי.

האב השכול, איב סמדג'ה, שהפך את הערב למסורת אמר: "הגדולה היא להמשיך בחיים ובשמחה, יש עצב גדול מאד ובחרתי לפרוק אותו במופע בלוז, פלמנקו וג'אז. האירוע הזה עושה אותי מאושר, השמחה של אחרים נותן לי המשכיות בחיים. שירלי היא ילדה נהדרת, לפעמים מי שמגיע לשלמות רואה שהעולם הזה אכזר, הרבה אנשים כמוה לא עמדו במשימה ולהמשיך בדרכי החיים. אמשיך להנציח את זכרה מדי שנה, בדרך כזו מרגש"

שירלי התגייסה לצה"ל ביום 20.1.2003. היא שובצה לחיל הנדסה, עברה קורס בנושא אב"כ (חומרים מסוג אטומי-ביולוגי-כימי) ובהמשך הוסמכה כמדריכה במרכז אב"כ. במהלך שירותה הועלתה שירלי לדרגת רב-טוראית, ופיקדה על מחזור י"ב בקורס מדריכי אב"כ". שירלי נפלה בעת שירותה ביום כ"ג באדר תשס"ד (16.3.2004 בת תשע-עשרה בנפלה. היא הובאה למנוחת עולמים בחלקה הצבאית בבית העלמין במושב בית עזרא. הותירה הורים, אחות ואח.

ח"כ נאוה בוקר שכיבדה בנוכחותה אמרה באירוע: "חשוב לומר שכל ההכנסות מהערב המיוחד הזה ייתרמו כמדי שנה ליחידת יה"לם," אמרה והוסיפה פניה לאביה של שירלי: "אין ספק איב שבחרת דרכים מרשימות ביותר להנציח את זכר בתך היקרה. אני גם משפחה שכולה ואני גם מזדהה עם האבדן שלך. אתה בחרת לתעל את הכאב הנורא שלך על האבן הגדול שעברת לכיוונים חיוביים ומתוך השבר אתה יצרת דברים מדהימים ומגיע לך שאפו גדול – איב אתה גדול מהחיים."

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר