צילום: Leon German‏

השלב הבא במחאת השבת באשדוד: מסע הסברה

כיצד מסכמים מנהיגי המחאה את ההפגנה אמש? האם הם מאוכזבים מכמות התושבים שהגיעו ומה היעד הבא?

פורסם בתאריך: 11.3.18 08:32

     

אמש, עם צאת השבת הגיעו מאות מתושבי העיר להפגין בכיכר העירייה. סיון מרילי מראשי המחאה הסבירה לכאן דורם את פשר ההפגנה, למרות הפסקת הדו"חות "הגענו לחגוג את ההישג המשמעותי. לסרי מפסיק לחלק דוחות. עם זאת, הדרך עוד ארוכה, לא כל המטרות הושגו. הגענו להודות לציבור האשדודי, לא ניתן להרדים אותו בהכרזות שווא. לכולם ברור שהמאבק האשדודי אינו מאבק הדוחות אלא מאבק הדורות למען צביון העיר, התרבות ועתידה".

הסיבה להפגנה הינה "דרישה לפתיחת מתחמי התרבות הספורט והפנאי לרווחת התושבים בשבת וקבלת תשובות ברורות מראש העיר על מהלך ביטול הדו"חות".

איך אתם מסכמים את ההפגנה אמש?
"שמחנו לראות את התושבים שהגיעו לחגוג הישג משמעותי ולא מבוטל. זה ברור יותר עכשיו שאין להקל ראש בחשיבות של לחץ ציבורי. עובדתית: לא יחולקו דוחות לבעלי עסקים באשדוד".

לא מאוכזבים שלא הגיעו אלפים כמו בהפגנות הקודמות?

"לא מאוכזבים כלל. כשמדובר בהישג מרשים של תושבי אשדוד, גם אם היה נכתב 50 אנשים, זה לא היה מעורר אכזבה. המסקנה? האשדודים צריכים ללמוד לפרגן לעצמם כשצריך. כ 1000 אנשים לחגוג הישג, זה מצוין".

מה הצעד הבא?
"החל ממחר ובשבועות הקרובים אנחנו מגיעים אל התושבים, לשכונות, לבתים, לגנים הציבוריים על מנת לשמוע את רחשי לב הציבור ולצור מהם רשימת דרישות שתוצג בפני הפוליטיקאים המקומיים. הגיע הזמן לחתור לטובת הישגים נוספים עבור תושבי אשדוד".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר