צילום: אורי קריספין

כצנלסון תוקף ובעירייה לא נשארים חייבים

כנס הענקת תעודות הצטיינות לעובדי עיריית אשדוד הפך לשיחת היום כאשר יו"ר האופוזיציה שמעון כצנלסון ביקר את הנאמר מעל בימת הנואמים. בעירייה החליטו להסיר את הכפפות ולהגיב: "כצנלסון בחר להיות פוליטיקאי של שקרים והסתה ופועל בכל דרך כדי לזרוע פרוד. בעיניו, בהעדר יכולת להציג עשייה ואפילו תכנית כיצד לקדם את העיר"

פורסם בתאריך: 6.3.18 11:26

     

במהלך כנס עובדים מצטיינים, שהתקיים בתחילת השבוע בבית יד לבנים במהלכו הוענקו פרסים  ל-19 מצטיינים ולשתי יחידות ארגוניות שהוכתרו בתור יחידה מצטיינת.  מנכ"ל העירייה, אילן בן עדי נשא דברים שלא היו לרוחו של שמעון כצנלסון אשר נכח בטקס. "במהלך השתתפותי בטקס חלוקת תעודות הצטיינות לעובדי עיריית אשדוד נדהמתי לגלות איך אירוע חשוב שנועד לתת כבוד ולציין לשבח את העובדים הופך לטקס פוליטי בו המנכ"ל השתלח בנבחרי הציבור, במארגני הפגנות המחאה ובכל אחד אשר לא לרוחו" אמרו הוסיף "בן עדי שכח כנראה המנכ"ל שהוא פקיד בעיריית אשדוד, עובד ציבור וזאת לא הפעם הראשונה שלו. אבל היה לפחות דבר אחד חשוב בדבריו, כאשר סיפר שבתקופתו כמנכ"ל בירוחם בשנת 2003 הורידו את ראש העיר מתפקידו. בצורה בה המנכ"ל מרשה לעצמו להתנהל, מאוד יכול להיות שב- 2018 יהיה לו חלק בהורדת ראש עיריית אשדוד".

מעיריית אשדוד נמסר בתגובה: "טקס הענקת תעודות לעובדים מצטיינים הוא טקס הצדעה לכל ציבור העובדים והערכה על עבודתם המסורה למען ציבור התושבים והגשמת חזון התושב במרכז. במעמד המכובד הזה היו כמה נושאי דברים אשר ברכו את העובדים המצטיינים ובהם המנכ"ל, שכבר בפתח דבריו ביקש לתעד את נאומו ולהציגו בשלמותו לכל החפץ בכך. אם כן, ישנה הקלטה המדברת בעד עצמה רק שהפעם הייתי מצפה מהתקשורת להקשיב לכל הנאום לפני שרצים לתת כותרת.

לעצם העניין, המנכ"ל התייחס לאמירות חסרות השחר על "אשדוד שהופכת לבית שמש" ואמר באופן ברור שאין לקבל את אמירותיו לפיה העיר פתוחה כעובדה, אלא הוא איתגר את הנוכחים ללכת ולהיווכח במו עיניהם שמקומות הבילוי פתוחים בדיוק בהתאמה לחוק העזר. ברור שכמי שמוביל קו של הסתה, כצנלסון מעדיף שלא יבלבלו את הציבור עם העובדות. אבל יש מי שלקח על עצמו להזכיר פעם אחר פעם לתושבי אשדוד את האמת – אשדוד היא עיר פתוחה שמכבדת את כל תושביה! עיר שפועלת בשותפות בין כל המגזרים ונהנית משגשוג ותנופה חסרות תקדים. זו האמת! אלו העובדות וכל תושב יכול להיווכח בהן בעצמו.

אילן בן עדי צילום: אורי קריספין

לצערי, כצנלסון בחר להיות פוליטיקאי של שקרים והסתה ופועל בכל דרך כדי לזרוע פרוד. בעיניו, בהעדר יכולת להציג עשייה ואפילו תכנית כיצד לקדם את העיר, הוא בחר בקו מיליטנטי ומתנכל ולא מפתיע שהוא מתרעם על כך שהמנכ"ל מילא את תפקידו והגן על העירייה ועובדיה מפני הסתה ושקרים, כפי המתחייב מתפקידו.

זו לא פוליטיקה. זו אחריות מקצועית ממדרגה ראשונה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר