משטרת אשדוד. צילום: אורי קריספין

ריססו ושדדו נהג מונית ושליח פיצה

שני צעירים בני 18 מאשדוד מואשמים ששדדו נהג מונית ושליח פיצה. על הראשון התיזו גז פלפל, ועל השני — גז מדמיע

פורסם בתאריך: 22.2.18 17:53

     

שני צעירים מאשדוד מואשמים ששדדו יחד נהג מונית בתל אביב ושליח פיצה באשדוד. עו”ד אביב דמרי מפרקליטות מחוז דרום הגיש לפני ימים אחדים שני כתבי אישום נגד שני צעירים בני 18 מאשדוד. הם מואשמים בביצוע משותף של שני מעשי שוד בנסיבות מחמירות.

צילום ארכיון: דוברות המשטרה

המדובר בשוד נהג מונית בתל אביב ב-21 בינואר ובשוד של שליח פיצה ב-31 בחודש. לפי כתבי האישום, הם התנפלו על נהג המונית כשהם רעולי פנים וריססו את פניו בגז פלפל, ובעוד זה נאנק מכאבים, נטלו ממכוניתו שני מכשירי טלפון נייד וברחו.

באישום השני נכתב ששני השודדים הזמינו פיצה לרחוב הכלנית 29/15 והצטיידו בגז מדמיע, כפפות וחם צוואר לשם הסתרת זהותם. השליח הגיע בקטנוע לכתובת שניתנה לו, אך הדיירים שם אמרו שכלל לא הזמינו פיצה. הנאשמים ארבו לו וריססו את עיניו בגז מדמיע.

פרקליטות מחוז דרום. צילום: משרד המשפטים

“המתלונן, שחש צריבה קשה בעיניו, הסתובב והחל לצרוח. הנאשם והשותף התנפלו על המתלונן מאחור, תפסו את ידיו והחלו לשאול היכן הכסף, תוך שהם מכניסים ידיים לכיסיו ומחפשים אחר כסף. המתלונן, שחשש לחיו, הוציא את כל הכסף שהיה לו בכיס וזרק אותו לעבר הנאשם והשותף. הנאשם והשותף נטלו את הכסף וברחו מהמקום”. השניים גנבו מהשליח כ—600 שקלים.

 

כנגד השניים הוגשו בקשות להאריך את מעצרם עד תום ההליכים. ביחס לאחד הנאשמים צוין שהוא מסר הודעה בפני מדובב והפליל את שותפו לפשע וכי במכשיר הטלפון שלו נמצאו תמונות שבהן הוא נראה מתגאה בשלל שנשדד מנהג המונית.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר