פקחית מחלקת דוחות בשבת
פקחית מחלקת דוחות בשבת

כיצד השיב גבי כנפו לשאלת עבודת פקחי העירייה בשבת?

במה שונה ה'ביג פאשן' מיתר המתחמים בעיר? כיצד פקחי העירייה עובדים בשבת? ומה דעתו על נאום שרת הקליטה האשדודית סופה לנדבר? גבי כנפו, ממלא מקום ראש העיר משיב לכל השאלות הבוערות

פורסם בתאריך: 8.2.18 11:32

     

משיב לשאלות הגולשים

ממלא מקום ראש העיר, גבי כנפו נמצא בלב סערת השבת, משיב לשאלות ונמצא בחזית אל מול המפגינים ושאלותיהם. כך בדף הפייסבוק הפרטי שלו הוא השיב לשאלות הבוערות על סדר היום, כך למשל לשאלת עבודת הפקחים בשבת השיב כנפו "פקחי עירית אשדוד עם התר עבודה מיוחד בשבת. פקחי אשדוד עושים עבודת קודש להשלטת הסדר והבטחון 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. משטרה לא אוכפת חוקי עזר עירוניים ולכן הוקם השיטור המשולב למטרות דומות. בחופי הים , בפארקים ובמקומות הבילוי".
לשאלה אודות הקנסות בביג ובסטאר וטענות על כפייה דתית השיב כנפו: "בחרת לחיות בעיר מעורבת יש גם זכויות לאחר. זה בדיוק תפקידו של ראש העיר לאזן בין המרכיבים השונים. עם מעט סבלנות ראש העיר יגיע למתווה הנכון לאשדוד. אשדוד היתה ותישאר פתוחה"
לשאלה – במה שונה מתחם הביג מאחרים השיב כנפו:
"המתחם שונה בכך שהוא חדש , ויש לעצב מחדש את מתווה השבת באשדוד בהסכמה רחבה. ובכך עסוק ראש העיר ויסיים בקרוב".

היום (חמישי) תקף את הסופה לנדבר בעמוד הפייסבוק של "כאן דרום" לאחר הנאום שלה וההודעה על הגעתה לביג אשדוד בשבת: "אני מתבייש ובעיקר נחרד מדברי שרה במדינת ישראל. שיקולים פוליטים צרים גורמים לאדם לאבד ערכים בסיסיים של כבוד הדדי .
מי ששמע את ראש העיר אמש במועצת העיר ! ודבריו יוצגו לציבור בהמשך היום יגלה מהיא אחריות ציבורית לעיר אשדוד ותושביה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר