הדמיה: סינמה סיטי אשדוד. תמונה: ביג מרכזי קניות
הדמיה: מתחם בתי הקולנוע סינמה סיטי אשדוד. תמונה: ביג מרכזי קניות

גיטרמן: "אם מנכ"ל ביג רוצה, שיגיש לוועדה המקומית את סינמה סיטי ולא יבלבל במוח"

כך מגיב סגן ראש העירייה למתקפות מצד מנכ"ל רשת ביג איתן בר זאב ולפיהן בעירייה מנסים לטרפד את הפרויקט בעקבות התנגדות מצד החרדים

פורסם בתאריך: 6.2.18 18:56

     

סגן ראש עיריית אשדוד ויו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובניה, בוריס גיטרמן, תוקף את מנכ"ל רשת ביג איתן בר זאב בסוגיית הקמת אולמות הקולנוע מרשת סינמה סיטי במתחם ביג פאשן.

גיטרמן. צילום: פבל

בשבוע שעבר העלה בר זאב האשמות חמורות כלפי ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי וטען שבעירייה מנסים לסכל את הקמת הסינמה סיטי בשל התנגדות החרדים. לאחר מכן אמר שהוא מוכן לוותר על זכויות הבניה להרחבת מתחם ביג פאשן באשדוד ולהסתפק רק בסינמה סיטי.

איתן בר זאב, מנכ"ל ביג מרכזי קניות. צילום: דור גפני

היום גיטרמן מגיב לדברים. "אם מנכ"ל ביג רוצה, שיגיש לוועדה המקומית את תכנית הקמת סינמה סיטי ולא יבלבל במוח. אני מאמין שאם התכנית תוגש, היא גם תאושר. אז בוא נראה אותו. בינתיים הוא רץ בין אולפני טלוויזיה ועיתונים ומסית. אז שיחליט אם הוא רוצה להמשיך לבלבל את המוח או להתקדם".

גיטרמן שהודיע שיתמודד על ראשות העירייה, הציע כזכור ביום חמישי למפלגות החילוניות לחתום על הסכם ולפיו בקדנציה הבאה יישבו יחד בקואליציה נטולת מפלגות חרדיות.

מהנהלת ביג נמסר בתגובה: "המנכ"ל שלנו נמצא בחו"ל והוא בדרך כלל לא נוהג לבלבל את המוח. בענייני תכנון ובניה כל דיאלוג יתקיים לא מעל דפי העיתונות".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר