השיירה נוסעת אין עצור: מחאת השבת ממשיכה

כשברקע נרקמות תכניות לפתרון משבר השבת העירוני, מארגני המחאה ממשיכים בקו ברור ולוחמני "לא מוכנים יותר לשמוע סיסמאות ריקות מתוכן. אנחנו רוצים את השבת שלנו בחזרה" שיירת רכבים נוספת יוצאת כעת לדרכה מחוף ט"ו כשהיא נושאת שלטי מחאה ובלונים שחורים

פורסם בתאריך: 2.2.18 13:41

     

על אף שראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי חשף הבוקר כי בימים אלו הוא עמל על פתרון משבר השבת ובאופק יש מתווה שאמור ליישר את ההדורים , מארגני המחאה לא השתכנעו  "הציבור באשדוד לא מוכן יותר לשמוע סיסמאות ריקות מתוכן. אנחנו רוצים את השבת שלנו בחזרה". גם היום תצא לדרכה שיירת רכבים נוספת, כהמשך של השיירה הקודמת וההפגנות ברחבת העירייה שלכולם קו משותף – מחאה כנגד מדיניות אכיפת חוק העזר העירוני לסגירת עסקים בשבת ושבירת הסטטוס קוו.

מארגני המחאה הציגו את המצע שלהם לתכנית שתשיב את הסדר לעיר : "1. מוסדות ציבור, תרבות וספורט צריכים להיות פתוחים בשבת.  2. מתחמי בילוי ופנאי יהיו פתוחים בשבת ברובעים המעורבים. 3.להשיב את הסטטוס קוו באזורים המעורבים בדגש על הביג, סטאר סנטר והחופים שיישארו פתוחים בשבת. "אנו דורשים מראש העיר לתקן את חוק העזר העירוני. מילים ופוסטים בפייסבוק לא יעזרו עוד. עובדה שראש העיר כלל לא נפגש עם מובילי המאבק. אנחנו רוצים מעשים בשטח".

היום תצא שיירת הרכבים ב13:30 מחוף טו׳ באשדוד. כמו כן ביום רביעי (7.2) מתוכננת מחאה נוספת, שיירת רכבים  לישיבת המועצה שתתקיים בשעה 18:00 בבניין העירייה בקומה 5.גם היום בלונים שחורים כסמל 'אבלות' יתלו על המכוניות.

"המוכרים לא מבינים למה כולם רוצים בלונים שחורים" צילום- אורי קריספין

"פרטים על הפגנה נוספת בהמשך" סיכמו מארגני המחאה שמזמן חצתה את גבולות העיר והפכה לסמל למאבק כנגד חוק המרכולים. היום תתקיים גם הפגנת מחאה דומה בנתניה.

תמונות מהשטח 2.2.18 – גלרייה מתעדכנת- על פי ספירה, 193 רכבים בשיירה:

קרדיט: אולג מולדבסקי ופעילי המחאה

גם רובע ט"ו מראה נוכחות

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר