‏רוקסנה ארונוב‏ ובעלה בחתונתם בתחילת השנה. צילום:פייסבוק

כעס בקרב משפחות קורבנות התאונה הקטלנית: הנהג לא יועמד לדין

בתאונה שאירעה ליד מחלף חולות בספטמבר נהרגו 3 ובהם רוקסנה ארונוב. בעלה נפצעה קשה מאוד. בני משפחותיהם מותחים ביקורת על ההחלטה לסגור את התיק נגד נהג המשאית

פורסם בתאריך: 1.2.18 16:04

     

נהג המשאית שהיה מעורב בתאונה הקטלנית שאירעה בחודש ספטמבר ליד מחלף חולות ובה נהרגו 3 ונפצעו שניים באורח קשה מאוד – לא יועמד לדין. כך קבעה פרקליטות מחוז מרכז.

בתאונה נהרגה רוקסנה ארונוב מאשדוד שחגגה באותו ערב יום הולדת 30. בעלה ברוך נפצע באורח קשה מאוד. בתאונה נהרגו גם קוטה איגורוב בן 32 מאשדוד ויעקב לב בן 25 מאשקלון.

חגיגות יום ההולדת של רוקסנה, זמן קצר לפני התאונה שקטעה את חייה

התאונה התרחשה כאשר שתי מכוניות פרטיות עצרו בצד ונוסעיהן, מלבד 1, יצאו החוצה וככל הנראה התפתחה מריבה בין הצדדים. חלקם נעמדו על הכביש. השעה הייתה קרוב לשלוש בלילה. משאית שנסעה מדרום לצפון פגעה בהם לאחר שנהגה לא הצליח לבלום.

בתחילת הערב הכל היה נראה אחרת. במסעדה באשדוד ברוך עשה לרוקסנה מסיבת הפתעה ליום הולדתה. כולם שמחו והיו מאושרים. אבל לאחר מכן החליטו בני הזוג וחברים לנסוע למרכז. התאונה הנוראה קטעה הכל.

כך נראתה רוקסנה באחד התצלומים האחרונים יחד עם ברוך והחברים:

 יחד עם

תגובת פרקליטות מחוז מרכז:

"לאחר בחינה מעמיקה של התיק נמצא כי בליל תאריך 19.9.17, עצרו שני רכבים בכביש ארבע סמוך לצומת פלמחים, כאשר אחד הרכבים עצר בשולי הדרך והאחר עצר כשחציו על נתיב הנסיעה. חלק מנוסעי הרכבים יצאו אל הכביש והחלו להתקוטט בעודם על נתיב הנסיעה. באותה עת נסע החשוד במשאית לכיוונם, מתחת למהירות המותרת, וכשהתקרב אל המקום פגע ברכב שחסם את נתיב הנסיעה וכן במתקוטטים. בנסיבות אלה נמצא כי יש לסגור את התיק כנגד החשוד".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר