להקת "רוקפור". צילום: יח"צ

בשבוע הבא באשדוד: "רוקפור" במופע אקוסטי

להקת "רוקפור" מהלהקות החשובות והמשפיעות ברוק הישראלי מגיעה למופע בבית אריה קלנג

פורסם בתאריך: 30.1.18 15:50

     

לצד להיטי רדיו כמו: "הכעס", "שוב לא שקט", "האיש שראה הכל" הם הצליחו לייצר חיבור נדיר בין DNA ישראלי לעבודת גיטרות נדירה והשפעות פסיכדליות משנות ה-60' ויצרו סאונד ייחודי להם שהשפיע על עשרות להקות ישראליות.

ארבעת חברי הלהקה הם: אלי לולאי (שירה), ברוך בן יצחק (גיטרות ושירה), מרק לזר (בס ושירה) ויקי גני (קלידים). במהלך 25 שנות קיומה הרצופות, הוציאה הלהקה למעלה מעשרה אלבומי אולפן, ביניהם: "האיש שראה הכל", "בחזרה לשבלול""Supermarket" , ושיתפה-פעולה עם אמנים רבים: אביב גפן, רמי פורטיס, מאיר בנאי, (ז"ל), אסף אמדורסקי, נינט טייב, מאור כהן, דודו טסה ועוד רבים וטובים.

החל משנת 2000, הרחיבה "רוקפור" את פעילותה אל מעבר לים ומעט לאחר הוצאת אלבומה הראשון באנגלית "Supermarket", הוחתמה הלהקה בחברת התקליטים האמריקאית "Rainbow Quartz" והחלה להופיע באופן קבוע ברחבי ארצות-הברית ואירופה לצד שמות גדולים כמו: "Blondie" ,"The B-52's" ו- "Dave Matthews Band".

בשנת 2014, הודיעו חברי הלהקה על שובו של אלי לולאי, סולן הלהקה, שעזב עשור לפני-כן. יחד הם שיחררו את  השיר "חלקיקי אבק" שהתנגן ללא הרף בתחנות הרדיו השונות ואשר במילותיו סימל את חזרתו של לולאי להרכב.

על הבמה "רוקפור" מצליחה לייצר מופע רוק מלודי וסוחף, הודות להרמוניות הקוליות של חבריה ובנגינתם האופיינית והפרפורמנס יוצא-הדופן.

תמונה נוספת של חברי הלהקה. צילום: יח"צ

 

 

 

כחלק ממגוון ההופעות שמציעה "רוקפור", ההופעה האקוסטית מהווה הזדמנות יוצאת-דופן לחוות את מיטב שירי אלבומיה בביצועים אינטימיים ולא שגרתיים. המופע אינו רק "ביצוע אקוסטי" לקלאסיקות של רוקפור, הוא מציע דינמיקה מיוחדת של הלהקה עם הקהל וחושף פאן נוסף באישיותה הבימתית.

הפורמט האקוסטי מביא לידיי ביטויי את ההרמוניות הקוליות שכל-כך מזוהות עם הלהקה ועם זאת שומר על האנרגיה ועל העוצמה של השירים שהפכו מזמן להמנונים: "חור בלבנה", "כל כיוון", "אבשלום", "מכונת הזמן", "הכעס", "שוב לא שקט" ועוד רבים אחרים בעטיפה חדשה ומרעננת. במהלך 2018, עתידה רוקפור להוציא את אלבומה הבא בעברית, שהכנתו תושלם בחודשים הקרובים.

המופע: להקת "רוקפור" במופע אקוסטי, יתקיים בתאריך ה-07 בפברואר, (יום ד'), בשעה: 21:00, בית אריה קלנג, רחוב יאיר 2, אשדוד. עלות כרטיס במכירה מוקדמת-75 שקלים. ביום האירוע-85 שקלים, לפרטים: 08-9221883.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר