חוגג עם חבריו. אספה (צילום: אורי קריספין)

עמיר תורג'מן לאחר הניצחון: "הדרך עוד ארוכה"

המאמן לא הסתיר את שביעות רצונו מהניצחון החשוב ואמר: "מה שרצינו לעשות עשינו". גדי קינדה, שזכה למטר קללות מאוהדי אשקלון וכבש בתוספת הזמן: "להבקיע בדקה ה-90 בכל משחק זה משמח"

פורסם בתאריך: 28.1.18 09:23

     

מ.ס אשדוד עושה צעד נוסף וחשוב דרך לצאת מהתחתית. אמנם הקבוצה עדיין נמצאת מתחת לקו האדום, אך הקבוצה הצליחה לנצח בחוץ קבוצת תחתית, שמתמודדת מולה בתחתית ולצמצם את הפער לכדי הפרש שערים בלבד. בקבוצה הביעו שביעות רצון מהדרך, שהקבוצה עוברת ומהיכולת שמציגה. במשך תקופה ארוכה מאמן הקבוצה, עמיר תורג'מן דיבר על הדברים שהיה רוצה לראות בקבוצתו ולאחר השינויים, שביצע בחלון העברות נראה כי תורג'מן הצליח להעמיד תלכיד ראוי שידחוף את הקבוצה למעלה.

לא מסתנוור מהניצחון. תורג'מן (צילום: אורי קריספין)

תורג'מן אמר אמש: "אני חושב שמעבר לניצחון, שהוא מאוד חשוב, הדרך, העמידה והיציבות המנטלית היא כל כך חשובה בטח במאבקים האלה ואני גאה בחבר'ה על הדרך והיציבות. קיבלנו גול משום מקום, מטעות שלנו, החבר'ה עודדו את יואב ויואב המשיך לשחק ובסוף הצלחנו להשוות וגם לנצח".

"אשקלון הגיעו למצב אחד טוב בסך הכל והמשחקים האלה הם מגיעים מההגנה ולא מהתקפה, כי אתה יכול להבקיע שער אחד או שניים אבל בהגנה אתה חייב לשמור ולהיות מחוייב. אני רואה את השחקנים שלי מהחלוץ עד האחרון, נלחמים לשמור על שער נקי ואז יש לנו את הצ'אנס לנצח".

שער חשוב. קינדה (צילום: אורי קריספין)

מי שהיה מחוייך במיוחד באשדוד הוא קינדה, שכבש את שער הניצחון המתוק לעיני הקהל של הפועל אשקלון שמגדף אותו עוד מהתקופה ששתי הקבוצות שיחקו בלאומית. "זה ניצחון חשוב מאוד. אנחנו שמחים ועבדנו קשה בשביל זה ואני חושב שהגיע לנו לקחת 3 נקודות. להבקיע בדקה ה-90 בכל משחק זה משמח אבל פה באשקלון, המשחקים מאוד טעונים והקהל מאוד "אוהב" אותי. אני לא יודע מה יש להם נגדי, צריך לשאול אותם. אני חושב שמאז השחקנים החדשים ובמיוחד איגור, ההגנה התייצבה, שזה מה שהיה חסר לנו. לגבי ההתקפה, אני חושב שתמיד היינו שווים גול או שניים ואני שמח שאנחנו מתחברים. הראש מאוד שקט כשההגנה יציבה, כי כשאתה מבקיע גול, אתה מפחד לספוג ועכשיו אנחנו יותר משוחררים לעשות פעולות התקפיות".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר