אנה בכוח: ריאיון יוצא דופן עם אנה זק

אנה זק, השם הכי חם בדיגיטל, מספרת כיצד מתחזקים קריירת דוגמנות מצליחה לצד בגרות בביולוגיה, על הפריצה המוזיקלית והתחושות כלפי הקולגות נועה קירל ועדי ביטי, איך בגיל 16 כבר יש בושם על שמה, ומדוע על אף הגיחות הקרובות ללוס אנג'לס היא לא מתכוונת לעזוב את העיר. ריאיון אישי עם הנערה האשדודית הכי מפורסמת

פורסם בתאריך: 26.1.18 11:43

     

נועה קירל, עדי ביטי ואגם בוחבוט הם רק חלק מהשמות שאתם בטח מכירים, ודאי אם אתם בני עֶשרה. הרי הן בכל מקום כמעט. נראה שהיום, יותר מתמיד, "העולם שייך לצעירים".

האומנם? דעה רווחת שנשמעת לרוב היא שמאחורי כל ילד מצליח עומד הורה שרק רוצה להגשים את החלום שלו דרך המודל הצעיר שלו, אבל לפעמים זו פשוט לא המציאות.

תכירו: אנה זק, תלמידת כיתה י”א בבית ספר מקיף ח’ אשדוד. רק בת 16 וחצי וכבר אימפריה כלכלית בזכות עצמה.

צילום: סוכנות itmodels

זק נותנת למספרים לדבר בעד עצמם: באינסטגרם עוקבים מיליון חשבונות אחרי תמונות המתעדות את חייה – סלפיז מחמיאים ותמונות סטודיו מושקעות, אבל גם חיים נורמליים של נערה, כולל חוויות עם הבסטיז שלה, אנג’ל ברנס לדוגמה, אושיית רשת נוספת שגרה במושב שדה עוזיה. במיוזיקלי — אפליקציה לוהטת בקרב דור ה־Z — היא כבר ממריאה לשלושה מיליון.

מרוסיה באהבה

אנה זק נולדה כאנה קוזנקוב בסוצ’י שברוסיה. ב-2010 היא עלתה לישראל עם אביה, בעל עסקי נדל”ן בחו”ל, אימה, אחות שמנהלת את הפגייה בבית החולים בילינסון, ואחותה הגדולה דיאנה, והם השתקעו באשדוד.

ארבע שנים אחרי העלייה עזב אביה בחזרה לרוסיה, ואנה נשארה עם אימה ואחותה הגדולה דיאנה, היום חיילת. "אבא שלי לא הסתדר בארץ עם עבודה, חשוב לו להיות במעמד גבוה, וכאן הוא לא קיבל את זה, אז הוא חזר לשם. אני טסה בכל שנה לפגוש אותו ברוסיה. הוא מאוד גאה בי".

צילום: סוכנות itmodels

מאז עברה זק כברת דרך במהירות הבזק. היא, שכבר החתימה את הדרכון ברחבי העולם, עדיין נשארת נאמנה לעיר הדרומית ומעידה: “אני מאוד אוהבת את אשדוד ואת התושבים, ומעבר לזה אני כל כך אוהבת את חוף הים והנמל ומשתדלת לבקר שם כמה שיותר. אני בהחלט מרגישה שאשדוד היא חלק ממני ואני ממנה”.

זק החלה להתפרסם לאחר שהופיעה בשנת 2014 בעונה השנייה של תכנית הריאליטי לילדים “הבנים והבנות” בערוץ הילדים. התכנית נתנה לזק את קרש הקפיצה הראשוני, ומשם היא המריאה רחוק.

כמה רחוק? זק נחשבת היום לאחת מכוכבות הרשת המצליחות והרווחיות ביותר בישראל. לפי דו”ח של חברת הניטור והמדידה SpyTheNet לחודש מרץ 2017, שפורסם באתר איגוד האינטרנט הישראלי, זק נמצאת במקום הראשון ברשימת הישראלים המשפיעים באינסטגרם וכל תמונה שלה זוכה לכ-60 אלף אינטראקציות בממוצע.

צילום: סוכנות itmodels

אם תרצו להמיר את הלייקים למזומנים, ניתן לומר רק שבתחילת הדרך פוסט אצל זק נע בין 5,000 ל—10,000 שקל. היום היא לא מפרסמת למי שהיא לא הפרזנטורית שלהם, גם לא תמורת 20 אלף שקלים.

השנה האחרונה הייתה עמוסה במיוחד עבור הכוכבת הצעירה. ביוני 2017 השתתפה זק בתכנית “להיות זמרת”, שעלתה לשידור בערוץ 24 ועקבה אחר חמש נשים שמנסות להשתלב בתעשיית המוזיקה כזמרות מתחילות. במסגרת התכנית הוציאה זק את הסינגל הראשון שלה “Money Honey”, והווידיאו—קליפ הרשמי של השיר זכה בתוך ארבעה חודשים ליותר משלושה מיליון צפיות וליותר מ-76 אלף לייקים באתר יוטיוב, שבו נרשמו 63 אלף מנויים לערוץ יוטיוב שלה.

כמו כל נערה אחרת. כמעט

כשכל בני גילה חזרו מחופשת הקיץ לכיתות ונתבקשו להוציא מחברות ועטים, זק הוציאה קולקציית בשמים על שמה בשיתוף פעולה עם חברת ספרינג. באוקטובר הוסיפה זק לרזומה שלה כזמרת וכדוגמנית את הטיטל "מגישה" כשהחלה להגיש פינה שבועית של מצעד סרטונים בתכנית המצליחה "הצנרת" של גיא לרר. בנובמבר כבר נבחרה זק להיות הפנים החדשות של חברת האופנה Twentyfourseven.

צילום: סוכנות itmodels

לרשימת ההישגים תוסיפו גם את הסינגל השני שלה, "My love", שיצא בחודש שעבר בהפקה מכובדת וצבר כבר כמעט מיליון צפיות. מאחורי הלהיט עומדים שני שמות מאוד רציניים: ג’וני גולדשטיין, שהפיק מוזיקלית לעברי לידר, וטיפני פרד, כותבת שירים זוכת גראמי. אה, והיא רק בת 16, זוכרים?

אנה, למרות גילך הצעיר, השתתפת בתכנית "להיות זמרת", את גם דוגמנית, מגישה וכוכבת ילדים, וזה רק על קצה המזלג. אז מה את מרגישה שאת יותר? ממה את הכי נהנית?

"אני קודם כול זמרת, זו הגשמת החלום הכי גדול שלי. אני אוהבת מאוד את העולם הזה, ולכן משתדלת ליהנות מהכול, אבל בטוחה שהמקום שלי זה עם מיקרופון ביד".

נועה קירל. צילום: טליה רוזין סרטי י

את מתכננת לתת פייט מוזיקלי לנועה קירל ועדי ביטי?

"אני לא חושבת שאנחנו משדרות על אותו גל. אני מעריכה מאוד את הקריירות המוזיקליות של שתיהן, אני פשוט לא חושבת שזה יתנגש".

עדי ביטי. צילום: ניר סלע דיימונד
איך זה מרגיש להיות במקום הראשון ברשימת הישראלים המשפיעים אינסטגרם? מה לדעתך יש בך שגורם לאנשים להתחבר אלייך ?

"זה כיף ענק להיות במקום הראשון ובכלל להיות חלק מהכותרת הזו של ‘משפיעים באינסטגרם’. אני חושבת שמתחברים אליי כי אני בסך הכול אחת כמו כולם — הולכת לבית הספר, לומדת למבחנים ובגרויות. אני מעלה סרטונים שלי שרה ורוקדת כי זו אני וזה מה שאני אוהבת".

זק עם חברתה אנג'ל ברנס באצטדיון הכדורגל באשדוד

את לא מרגישה שאת מפספסת את הילדות שלך? איך מרגיש להיות כוכבת בינלאומית ולחזור למבחנים?

"אני משתדלת שלא לפספס את הילדות. נכון שהילדות שלי היא קצת שונה משל כל ילד אחר, אבל בסך הכול אני מאוד משקיעה בלימודים ומקדישה המון זמן לבילויים עם חברים שלי. אני עושה הכול כדי שהקריירה תפגע בזה כמה שפחות, ובינתיים זה סבבה".

צילום: סוכנות itmodels

את מרגישה מודל לנערות אחרות? ובעצם, איך החוויה להיות מושא להערצה כשאת בעצמך כל כך צעירה?

"זו מחמאה ענקית, האמת שזה עדיין לא נתפס לי. אני מרגישה מודל כי אני מקבלת כל כך הרבה תגובות מנערות, הודעות וטלפונים, וזה גורם לי להרגיש שאני עושה משהו טוב".

שיאים חדשים

נראה שכבשת כל פסגה, מה החלום הבא?

"החלום הבא זה להתפרסם ובענק באמצעות השירים שלי והקריירה המוזיקלית בעולם כולו".

צילום: סוכנות itmodels

החלום של זק הצעירה צפוי כנראה להתגשם בקרוב. במאי האחרון פורסם כי זק התקבלה לשלבים האחרונים של האודישנים ללהקת בנות חדשה בשם One United, פרי יצירתו של המפיק האנגלי סיימון פולר (מייסד הספייס גירלז), שתורכב מ-11 בנות כוכבות רשת מכל העולם. ההפתעה היותר גדולה היא שזק גילתה שלמעשה היא אמורה לשמש פרזנטורית של הלהקה.

איך זה לעבוד עם המפיק האנגלי סיימון פולר?

"וואו! אין מילה אחרת להגדיר. התרגשתי כל כך ברמה שלא תפקדתי שבוע בערך. העבודה איתו קשה ואינטנסיבית, אבל אני בטוחה שזה ישתלם".

צילום: סוכנות itmodels

את מתכננת מעבר לעיר הגדולה תל אביב או בעתיד היותר רחוק ללוס אנג'לס?

"כרגע בכלל לא", עונה זק בהחלטיות, "אני עושה נסיעות בארץ ובעולם בכל מה שקשור לקריירה שלי, אבל אשדוד היא הבית שלי, היא המשפחה והחברים שלי, ולא אוותר עליה בקלות" .

את מוכרת בעולם, אבל פה, באשדוד, מזהים אותך? איזה תגובות את מקבלת הסביבה הקרובה?

בשלב הזה של הריאיון אנה מוחמאת, ונראה כאילו על אף העניין הרב סביבה היא נשארת צנועה, עם רגליים על הקרקע, ובעיקר זוכרת שהיא תלמידת תיכון.

"כן, מזהים אותי ברחוב", היא אומרת. "אני מקבלת המון אהבה. באופן כללי אני מרגישה שהעיר מחבקת אותי ומפרגנת בכל מה שקשור לעשייה שלי".

 

מה לגבי חבר, אם מותר לשאול?

"אני לא יודעת מתי זה יקרה. עוד לא התאהבתי אף פעם. חשוב לי שזה יהיה בן הזוג הנכון, אני שומרת על עצמי. אני רוצה שמישהו יהיה איתי לא כי אני אנה זק, אלא בגלל מי שאני".

צילום: סוכנות itmodels

מה היחס שלך לכסף?

"אני לא מבזבזת הרבה. אני רוצה לחסוך כדי שיום אחד יהיה לי בית או אוטו, אבל אני לא באמת מבינה בזה, רק שמחה שיש לי כסף לקנות לעצמי דברים ולתת לאימא שלי כשצריך".

ומה עם הלימודים?

"אף פעם לא נתקלתי בבעיה, הצילומים בדרך כלל לא מפריעים לי ללימודים. צריך להשקיע וללמוד קצת יותר כי אני מפספסת חומר, והבגרויות כבר התחילו. אני במגמת ביו-טכנולוגיה, ככה שזה לא פשוט".

צילום: סוכנות itmodels

אפרופו בגרויות, הייתה בגרות בהיסטוריה לאחרונה.

"כן. במתכונת קיבלתי 80. אנחנו משפחה רוסית — תהיה לי בגרות. אולי הציונים שלי לא יהיו טובים, אבל תהיה בגרות. אני עדיין לא יודעת מה אני רוצה לעשות כשאתבגר, אולי בכלל אלמד משהו לא קשור לתחום כמו ארכיאולוגיה, אין לדעת". 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר