משפחת ליפניק. האם במצב קשה, האב ושני ילדים נוספים נפצעו בינוני

האסון בשומרון – שירלי ליפניק מגן יבנה איבדה שניים מילדיה; מצבה קשה

שני ילדיה של שירלי ליפניק, בת גן יבנה נהרגו הלילה בתאונת הדרכים: אורי, 13 ואחיה רואי, 8, נכדיה של הגננת עליזה כהן מגן שושן. ראש המועצה, אהרון דרור: "משתתפים בצערם ומתפללים לשלום הפצועים"

פורסם בתאריך: 24.1.18 10:08

     

תאונת דרכים קטלנית התרחשה הלילה בשומרון: 11 בני אדם נפגעו הלילה (רביעי) בהתנגשות חזיתית בין שני כלי רכב, ישראלי ופלסטיני, בכביש 557, סמוך לצומת שבי שומרון. מחקירת המשטרה עלה כי הנהג הפלסטיני איבד שליטה על הרכב, ככל הנראה בשל נסיעה במהירות מופרזת. הוא התנגש במעקה בטיחות ולאחר מכן סטה לנתיב הנסיעה של מכוניתה של משפחת ליפניק.

ברכב הישראלי נסעו 6 בני משפחת ליפניק מהיישוב שבי שומרון, האם – שירלי במקור מגן יבנה, בת היישוב אשר גדלה והתחנכה בו איבדה בתאונה הקשה שנים מילדיה – אורי ליפניק בת ה-13 ואחיה רואי בן ה-8 "היא גדלה בן יבנה, הייתה פעילה בבני עקיבא עם המון ציונות ואהבת הארץ, אנשים מאד מיוחדים, אנשים של חסד, אנשים מיוחדים במינם!" סיפר לכאן דרום הבוקר אהרון דרור, ראש המועצה

אמה של שירלי, היא הגננת עליזה כהן מגן שושן ביישוב גן יבנה. ראש המועצה, אהרון דרור כתב הבוקר: "משתתפים בצערם הכבד של עליזה הגננת שלנו בגן שושן ובעלה שי כהן על לכתם בטרם עת של הנכדים ומתפללים לשלום הפצועים. שכול אחד מאיתנו ישא תפילה לשלומם".

 

מבית חולים מאיר נמסר כי אם המשפחה, שירלי בת ה-35, מאושפזת ומורדמת במצב קשה לצד בנה בן ה-12 שבמצב בינוני. אב המשפחה, אוהד בן 37, מאושפז באורח קל עד בינוני בשלבי בדיקות ובנו התינוק בן החמישה חודשים מאושפז בטיפול נמרץ ילדים במצב יציב.

ענת גילגל ותומר פיין, פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום סיפרו כי "המראה היה מזעזע, ראינו על הכביש שני כלי רכב מעוכים לחלוטין. המקום היה חשוך, גשום ובוצי". לדבריהם "כוח רפואה של צה"ל שהגיע התחיל לטפל בנפגעים, ובסיוע אמבולנסים שלנו שהגיעו מהיישובים הענקנו טיפול ראשוני לנפגעים וסייענו לחלץ אותם מהרכבים".

רכב המשפחה שהתרסק, הלילה

רכב המשפחה שהתרסק, הלילה. צילום: דוברות כב"ה

"טיפלנו ב-11 נפגעים. נערה כבת 13 הייתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו פעולות החייאה ולאחר מאמצים נאלצנו לקבוע את מותה במקום", אמרו גילגל ופיין, "ילד כבן 10 היה גם הוא מחוסר הכרה, הוא קיבל טיפול רפואי מהיר ופונה תוך כדי פעולות החייאה בניידת טיפול נמרץ צבאית לבית החולים".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר