צילום איחוד הצלה

דיווח ראשוני: חשד לתקרית אלימה על רקע 'מלחמת השבת'

על אף שמארגני המחאה ביקשו אמש שוב ושוב כי הם מצפים שהקרב על השבת המרחב הציבורי לא יתדרדר לאלימות, הבוקר נטען על ידי דתי תושב העיר כי הותקף על ידי אדם חילוני כיוון שלא עלה לאוטובוס מהדרין. התדרדרות ביחסים? או שמא מקרה בודד?

פורסם בתאריך: 21.1.18 09:25

     

מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה מסניף לכיש הוזעקו לשד' ירושלים/ הרצל באשדוד בעקבות דיווח על אירוע אלימות. החובשים למבוגר כבן 80 לערך במצב קל עם חבלות בראשו ובטנו לאחר שלדבריו הותקף ע"י אדם צעיר אחר. המותקף, מבוגר דתי בשנות ה-80 טוען כי צעיר חילוני תקף אותו ואמר לו כי עליו לעבור לאוטובוס אחר שהוא מהדרין, הוא סירב להתפנות על אף הגעת כוחות החירום למקום בבקשה לבדיקת משטרה בנושא.

חובש איחוד הצלה רפאל עלימה שהגיע למקום סיפר לכאן דרום "קיבלתי דיווח על תקיפה בתוך אוטובוס בקו 315 של אפיקים. הגעתי עליתי לאוטובוס ואני מזהה גבר כבן 80 לקוי ראייה שכוב על הרצפה ליד הנהג כשהוא במצב מעורפל,סובל מסחרחורות ועם חתך בראש. שאלתי אותו מה קרה? הוא אמר לי שהותקף על ידי צעיר ממוצא רוסי ורב איתו בגלל שהוא דתי חובש כיפה. לטענתו הצעיר צעק עליו 'לך מפה תעלה על אוטובוס של חרדים של מהדרין" והחטיך לו בוקס בבטן. האיש המבוגר אמר "הייתי בהרבה מלחמות, אף פעם לא התנהגו אליי כך .הוא לא רצה להתפנות עד שתגיע משטרה".

ראית את התוקף?

"כן. הוא ישב לידו והוא אמר לי שבמפורש ' הוא דתי שילך לקו מהדרין'. אבל אחר כך הוא אמר שהוא לא עשה שום דבר. לא רציתי להיכנס לוויכוח – המשטרה קיבלה דיווח על העניין והיא בודקת את הנושא".

מהמשטרה נמסר: מדובר הויכוח בין שני נוסעים לטענת אחד מהם (המתלונן) הוויכוח נסוב על דת. הנושא בחקירה ואין וודאות לגבי הקשר בין האירוע לדת.

נדגיש שוב כי מדובר בשלב הזה בגרסת המותקף, ונסיבות האירוע בבדיקה, אין בידיעה משום קביעה חד משמעית על אופי האירוע.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר