קרדיט- דניס קריביצקי, ROYAL PHOTO

"תחזרו לרוסיה, אוכלי חזיר": שלב התגובות

כאושיית הרשת סמיון גרפמן הגיע להפגנת המחאה הגדולה במוצאי השבת אל מול בניין העירייה ותיעד אותה בעמוד הפייסבוק שלו הוא לא ציפה לקבל תגובות פוגעניות על מוצאו, אך כשאלה הגיעו, הוא תקף חזרה. כך זה נראה:

פורסם בתאריך: 16.1.18 08:58

     

אושיית הרשת, סמיון גרפן הגיע להפגנה הגדולה מול בניין העירייה במוצאי שבת, והעלה סרטון לייב מהמחאה הגדולה 'נגד הכפייה הדתית' בעיר והמדיניות החדשה של העירייה על אכיפה וענישה של עסקים פתוחים בשבת, בדגש על מתחם הביג הסטאר סנטר ומתחם החוף. אלא שגרפמן לא ציפה לתגובות הפוגעניות המתייחסות למוצאו בעקבות ההפגנה. "התחושות שסמיון העלה שייכות גם לנו. תראי את התגובות שכותבים לנו על פוסטים של המחאה שרואים בהם רוסים זה ישר 'תחזרו לרוסיה', איך זה קשור בכלל ולמה לא להתעסק בעיקר?" העידו מספר משתתפים בהפגנה.

ההפגנה במוצ"ש. צילום: חן בוקר

אבל גרפן, שרק לאחרונה העלה סרטון עם ראש הממשלה, הוכיח שהוא לא פרייאר והשיב בסרטון תגובה "אני אתייחס לכל אלה שכתבו לי 'רוסים תחזרו לרוסיה, אוכלי חזיר'. אני אאכזב אתכם רוב יוצאי ברית המועצות לא אוכלים חזיר. וגם מי שאוכל חזיר, זה חטא יותר גדול מלחלל שבת? בתורה כל החטאים שווים.  אנחנו יוצאי ברית המועצות, עלינו לישראל ופתאום היהדות שלנו בספק, וממי? מיהודים אחרים. אז לנו לא אכפת מכל הסטיגמות האלה".

או בקיצור – תקשיבו למה שיש לו לומר:

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר