הנער שנדקר בבית החולים. צילום: דוברות המשטרה

דקירת הנער לפני שבוע: כתב אישום הוגש נגד הקטינים שתקפו

פורסם בתאריך: 11.1.18 17:28

     

שבוע לאחר התקיפה הברוטאלית באשדוד שעלולה הייתה להסתיים במוות, הוגש היום כתב אישום נגד הנערים שתקפו ואחד מהם גם דקר נער אחר.

על פי עובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד רוית מרום עולה כי בתאריך 4/1/18 בשעות הצהריים שהה המתלונן, קטין כבן 17 יחד עם שני קטינים נוספים כבני 14 ו-16 בסמוך לאחד מבתי הספר באשדוד ובשלב מסוים נכנסו השלושה לרכב נטוש שהיה במקום בכדי לעשן נרגילה. הנאשמים שהיו אף הם במקום, ניגשו אל הרכב הנטוש ודרשו מהמתלונן וחבריו לעזוב את המקום, בין היתר בטענה כי הרכב הנטוש הוא בבעלות הנאשם א'.

הנער שנדקר. צילום: דוברות המשטרה

המתלונן סרבו להתפנות מהרכב. הנאשמים התרחקו מהרכב הנטוש וכעבור דקות ספורות חזר הנאשם א' בריצה לרכב כשהוא אוחז בידו סכין "יפנית" והתקרב לעבר המתלונן וחבריו תוך שהוא מניף את הסכין לעברם. המתלונן, אשר הבחין בנאשם מתקרב אליהם ובידו הסכין, יצא מהרכב והכה בנאשם בפניו באמצעות מוט דק מאלומיניום אותו מצא ברכב. במעמד הנ"ל, הניף הנאשם את הסכין וחתך באמצעותה את המתלונן ברקה השמאלית של ראשו. בשלב זה הגיח אדם אחר שנכח במקום יחד עם הנאשמים והטיח בראשו של המתלונן קסדה שאחז בידו. כתוצאה מהחבטה נפל המתלונן ארצה ובעודו על הרצפה, בעט בו האחר והנאשם א' הוסיף וחתך מספר פעמים את המתלונן באמצעות הסכין בפניו בצווארו ובסמוך לאוזנו. המתלונן נאבק בניסיון להדוף ממנו את הנאשם א' ואת האחר, ומשהצליח ברחו המתלונן וחבריו מהמקום אל עבר בית הספר הסמוך.

הנאשמים נכנסו לרכב עימו הגיעו למקום והחלו בנסיעה כשהנאשם ב' נוהג ברכב. הנאשם ב' הבחין בחברו של המתלונן אשר ניסה לצלם את הרכב בו היו הנאשמים, ובתגובה, סטה באופן חד מנתיב נסיעתו ונסע לעבר החבר המבוהל, אשר קפץ במהירות למדרכה הסמוכה, והנאשם ב' שב לנתיב נסיעתו ועזב את המקום ברכב ביחד עם הנאשם א' והאחר.

כתוצאה מדקירתו ע"י הנאשם א' נגרם למתלונן חתכים בפניו ובראשו וכן בירך שמאל והוא נזקק לטיפול רפואי במהלכו נתפרו החתכים.

 

הפרקליטות הגישה במקביל לכתב האישום בקשה למעצר הנאשמים עד תום ההליכים נגדם.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר