בוריס גיטרמן

גיטרמן: שוקל להתמודד על ראשות העיר

לדבריו המהלך לא תואם עם ד"ר יחיאל לסרי. אך יש מי שסבור שהדבר, אם ייצא לפועל, נועד בעיקר כדי לקחת קולות משמעון כצנלסון, יריבו של לסרי

פורסם בתאריך: 11.1.18 11:46

     

סגן ראש עיריית אשדוד, בוריס גיטרמן, בהתבטאות מפתיעה: "שוקל להתמודד על ראשות העיר בבחירות הקרובות". את הדברים אמר גיטרמן אתמול ל"כאן דרום".

אתה מקורב לד"ר לסרי. המהלך הזה מתואם אתו?

"לא".

גיטרמן עומד בראש תנועת קהילת אשדוד שקיבלה בבחירות הקודמות שני מושבים במועצת העיר. באחרונה הוא נמצא במגעים עם מפלגת יש עתיד בנוגע לשיתוף פעולה אפשרי. אם הוא יבשיל, יש עתיד תתמוך בגיטרמן בבחירות וגיטרמן יסייע לה בבחירות לכנסת.

בשבוע שעבר אמר גיטרמן ל"כאן דרום" שהוא מודאג ממגמת ההתחרדות של העיר, כלשונו. זה נאמר לפני סערת השבת בסוף שהחלה השבוע האחרון, בעקבות האכיפה נגד עסקים שפתוחים בשבת במתחמים במעטפת של העיר דוגמת "ביג".

כצנלסון. צילום: אורי קריספין

"אני שומע ששמעון כצנלסון מנסה לגייס תמיכה של המגזר החרדי, אבל אני בשונה ממנו מצהיר חד משמעית: אני אלך עם הציבור החילוני בעיר", הוסיף גיטרמן.

כצנלסון מסר בתגובה: "אין שום מילת אמת במה שאומר גיטרמן, אנחנו מכירים את האיש. הרי לפני כמה שבועות הוא אמר שלסרי הוא ראש העיר הכי טוב שיכול להיות, והנה עכשיו הוא אומר שהוא שוקל להתמודד בעצמו על התפקיד. אז איך אפשר להתייחס אליו ברצינות?".

בסוד העניינים? לסרי. צילום: "פוש אפ גירלס"

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר