אני רגיל לראות ולאסוף את כל סוגי הפריטים אך הבקבוק משך את תשומת ליבי לאחר שראיתי שבתוכו יש נייר מגולגל

ממש כמו בספרים: מכתב בבקבוק שהגיע מרודוס אל שפת הים באשדוד

מכתב בבקבוק: חשבתם שסיפורים כאלו שמורים רק למאה ה-16? טעות. אז מי מצא בחופי אשדוד את הבקבוק שהגיע מרודוס דרך הים ומה הסיפור מאחוריו?

פורסם בתאריך: 3.1.18 18:53

     

אבי צ'פרק, מנהל אחזקה באגף החופים בעיריית אשדוד, קיים אתמול סיור שגרתי לאורך ציר חוף לידו כבכל יום שגרתי אוסף פריטים שיש על החוף. אתמול ראה אבי בקבוק מים לא שגרתי, התקרב אליו, הרים אותו ובתוכו דף מגולגל. אבי סיפר: ״אני רגיל לראות ולאסוף את כל סוגי הפריטים אך הבקבוק משך את תשומת ליבי לאחר שראיתי שבתוכו יש נייר מגולגל".

אלא שהסיפור רק מתחיל. אבי הוציא את המכתב אשר כתוב בשפה זרה -גרמנית ומתחיל לחפש דובר שפה שיתרגם את הטקסט. אשתו הצטרפה לסייע והעלתה פוסט עם המכתב וביקשה את הסיוע בתרגום המכתב .
לבסוף נמצא אדם שיתרגם ולהלן התרגום

שמי: מורלן וצל
למוצא הבקבוק היקר, נא להתקשר אלי ל 030/50594004
הכתובת שלי היא: tschaikowskiestr 16b 13156 ברלין.
אני אשמח לקבל תגובה
ד״ש מורלן וצל

המכתב המדובר

והסיפור לא הסתיים. מכר של רונית, אישתו של אבי, ראה את הפרסום בפייסבוק ובגלל שהוא דובר גרמנית הוא חייג למספר, ענתה לו בחורה שמאוד התרגשה לשמוע ממנו על מציאת הבקבוק. מסתבר שהיא הייתה בטיול משפחתי ברודוס עם הבת שלה שהיא בת 9. הבת כתבה את הפתק ושחררה את הבקבוק לים. הבחור הזה סיפר לאמא שבשבוע הבא הוא מגיע לברלין לנגן בקונצרט מקומי, האמא התרגשה וסיפרה לו שגם הבת שלה מנגנת על פסנתר והיא מתכננת לקנות כרטיסים והם ילכו לפגוש אותו בקונצרט. אחרי המפגש אנחנו כמובן נעדכן אתכם עם תמונות משותפות! חתיכת סיפור, הא?

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר