מאמן מ.ס עמיר תורג'מן. צילום: אורי קריספין

עמיר תורג'מן: "אני מאמין שאשדוד תישאר בליגה"

חרף התבססותה של הקבוצה מתח לקו האדום, מאמן מ.ס אשדוד עדיין אופטימי. תורג'מן: " שזה מתסכל, כי אני באמת חושב שאנחנו עובדים נכון אבל שם המשחק זה תוצאות ואין לי ספק שהן יגיעו"

פורסם בתאריך: 25.12.17 10:11

     

אכזבה קשה במ.ס אשדוד מההפסד אמש לבית"ר ירושלים 3:1. התוצאה, כך אומרים באשדוד, אינה משקפת את אשר התרחש על כר הדשא הרטוב והצדק באופן מסויים איתם. אשדוד פתחה את המשחק בסערה ושער נפלא של בלסינג אלקה, הימם את כל אנשי בית"ר ירושלים שבקושי הבחינו שהחל המשחק. השער השני, שנפסל בשל החלטת שיפוט מעוררת מחלוקת, עשוי היה לטרוף את הקלפים. יש להעריך את תורג'מן שעל אף המצב הקשה של קבוצתו הוא נשאר ג'נטלמן ואינו מפנה אצבע מאשימה לעבר השיפוט. לעומת זאת, כבר לא ניתן להתחמק מהיכולת של הקבוצה וגם תורג'מן יודע זאת. מ.ס אשדוד שיחקה לידיים של בית"ר ירושלים ושוב לא הראתה אופי של קבוצה שרוצה לנצח אלא מסתפקת בתואר 'אלופת הארץ בלהישאר עם המחמאות'. כל המצב יישאר על כנו, אשדוד תמשיך לפזול לעבר הליגה השנייה וכאשר שתי האלטרנטיבות נפגשות במוצאי שבת הקרובה, כל הדרך לליגה הא', מ.ס אשדוד עוד עלולה למצוא את עצמה במקום לא נעים.

תורג'מן אמר בסיום: "אני חושב שהתחלנו טוב ולא היינו קרובים עד הסוף ומנגד, הם הגיעו למצבים טובים מאוד. אחרי הגול קצת חזרנו אחורה וזה לא צריך להיות ככה. הגענו למספר הזדמנויות מאוד טובות ולא הייתה לנו את הרגל המסיימת בשביל להשוות לתיקו 2:2. לא עשינו את זה ומנגד קיבלנו גול קל, שסיים את המשחק. החמצות הן חלק מהמשחק אבל אנחנו צריכים להיות יותר נחושים במשחק ואם נצליח להבקיע יותר מגול אחד אנחנו גם נעשה דברים יפים".

על השינוי שחל בקבוצה תחת הדרכתו, "יש שינוי ומרגישים אותו גם ביציאה למשחקים וגם בקרב המשחקים אבל אנחנו משחקים כדורגל מקצועני והתוצאות חשובות מאוד. אנחנו חייבים להיות רעים ולהבין את הסיטואציות מוקדם כדי להבין את הבעיות ולמנוע אותן".

על התוצאות של הקבוצה, "אין ספק שזה מתסכל, כי אני באמת חושב שאנחנו עובדים נכון אבל שם המשחק זה תוצאות ואין לי ספק שהן יגיעו, אבל הן יגיעו עם הרבה עבודה קשה וכשנדע לשמור על שער נקי ולכבוש את השער השני. אלה המפתחות ונכון שזה נשמע קלישאתי, אבל זה האופי. אנחנו חייבים לשמור על השער שלנו נקי ויכול להיות שהשער השני היה משנה את המשחק אבל ברגע שהשופט שרק אני לא מתייחס לזה. דווקא בתיקו 1:1 הייתה ירידת מתח אבל למחצית השנייה דווקא עלינו מצוין והגענו להזדמנויות וזה מעודד, עד שהגיע הגול השלישי, שבעצם גמר את המשחק".

לגבי ינואר, "את החשבון לקראת ינואר נעשה בעוד שבועיים. לגבי גדי (קינדה) יש כל הזמן דיבורים ואני לא יודע מה נכון ומה לא.נחכה עוד שבועיים ונחליט מה לחזק ואיך לחזק. בשורה התחתונה – אני מאמין שאשדוד תישאר בליגה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר