אוהדי הפועל אדומים אשדוד מוכנים לדרבי הגדול. צילום: אורי קריספין

שבוע לאירוע הגדול של השנה: הדרבי האשדודי

האוהדים הצהובים והאוהדים האדומים כוססים ציפורניים לקראת משחק הדרבי המותח שיתקיים בין שתי הקבוצות מליגה ב'. "חגיגה של כדורגל", אומרים באדומים. "בטוחים שננצח", הגיבו בעירוני

פורסם בתאריך: 23.12.17 10:40

     

בעוד שבוע ימים בדיוק ייערך אירוע הספורט הגדול של העונה: עירוני אשדוד והפועל אדומים אשדוד יתייצבו באצטדיון הי”א למשחק הדרבי של ליגה ב’ דרום ב’. מלבד היוקרה, היצרים, הקהלים והיריבות העצומה בין הצדדים, יהיה מדובר גם במשחק העונה בין שתי מוליכות הטבלה, מפגש ישיר על המקום הראשון.

אל ההתמודדות צפויים להגיע אלפי צופים בצבעים אדום וצהוב, כאשר שני המתרסים כבר מבטיחים אווירה מחשמלת שעוד לא נראתה בעיר אשדוד. הצדדים אף דאגו לחמם את האווירה הרבה לפני המועד, ולמעשה מתחילת העונה הצביעו על המשחק הזה כחשוב ביותר.

היציע של עירוני אשדוד. צילום: מוטי קדוש

אם נוסיף לכך את העובדה שרק שתי נקודות מפרידות בין הקבוצות, הרי שהמשחק מקבל חשיבות אפילו גדולה יותר. ההכנות של המארחת אדומים אשדוד נמצאות כבר עכשיו בעיצומן. אל המשחק הוזמנו 6,000 כרטיסים, כמות שיא בכל הזמנים, וצפי הקהל עומד על כ-5,000 צופים.

גם מבחינה שיווקית, באדומים החלו להפיץ את הכרטיסים במספר מוקדים בעיר, כאשר המכירה החלה כבר לפני שבוע במשחק הבית האחרון. כעת אפשר למצוא כרטיסים במחיר של 30 שקלים למבוגר ו-10 שקלים לנשים וילדים מעל גיל 13 אצל מיקי ביתן מבית זיקוק, כפיר אדרי מאלתא, אבישי אברמוביץ’ מנמל אשדוד, אייל לחיאני מעיריית אשדוד ושי בן גוזי מחברת חשמל.

מקבוצת האדומים נמסר כי ארגון האוהדים מתכנן תצוגת עידוד מרהיבה וכי שם עמלים בימים אלו על תפאורה שתכלול דגלים וכרזות, לאחר שאספו כסף מאוהדים עבור אביזרי עידוד. לפני המשחק ייערך טקס אגדות עבר שלבשו את חולצות הפועל, בהם אלון חזן וחיים רביבו. במחצית יקבל את הכבוד גם משה גלינה. “אנחנו לפני משחק העונה הגדול ביותר עבור שני המועדונים”, מסר רז בנימין, דובר האדומים. “זו תהיה חגיגת כדורגל עבור אוהדי הקבוצה והעיר אשדוד בכלל. הדרבי של אשדוד חוזר בענק ומרגישים את המתח והציפייה בכל פינה בעיר”.

 

בצד הצהוב לא נשארים מאחור וגם שם קיימת התרגשות גדולה לקראת חזרתו של הדרבי. הצהובים מכינים אף הם קרנבל ביציעים ותפאורה שלא תיפול מזו של אדומים. “אנחנו מתרכזים רק בדבר אחד: לנצח את הדרבי”, אמרו בעירוני ל"כאן דרום". “יש לנו סגל שחקנים שלא נופל מהפועל, למרות שהם אלו שמצטיירים כקבוצה של כוכבים. גם לנו יש למכור, ואנחנו בטוחים שננצח את המשחק. זה הרגע הכי חשוב לאוהדים שלנו, ונעשה הכול כדי לשמח אותם”.

במוצאי השבת הבאה בשעה 19:30 העיר אשדוד ללא ספק תלבש חג. עד שזה יקרה שתי הקבוצות ישחקו בשישי הקרוב ויקוו להגיע לדרבי אחרי ניצחונות. עירוני אשדוד תארח את מ.ס באר שבע, ואילו המוליכה הפועל אדומים אשדוד תתארח אצל מכבי באר שבע.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר