לא יכולים לחכות לדרבי. אוהדי עירוני (צילום: דף הפייסבוק של הקבוצה)

מחממות מנועים: הפועל 'אדומים' ועירוני אשדוד הביסו את היריבות

האשדודיות ביססו את השליטה שלהן בליגה והביסו את הקבוצות הבאר שבעיות (5:0 ו-3:0 בהתאמה) לקראת הדרבי שייערך במוצאי שבת הקרובה. הדרבי יהיה חם מתמיד

פורסם בתאריך: 22.12.17 15:20

     

בתחילת העונה, חובבי הספורט סימנו ביומניהם את התאריך 30.12.17, בו תארח הפועל 'אדומים' אשדוד את עירוני אשדוד. היום שתי הקבוצות שיחקו את המשחק האחרון לפני הדרבי. עירוני אשדוד אירחה את מ.ס באר שבע החזקה שממוקמת במקום השלישית.  בדקה 35, אלעד אלקרט ביצע עבירה מכוערת ללא כדור על ערן מלכין וראה כרטיס אדום ישיר. עירוני שלטה במגרש אך ללא הצלחה לייצר מהמצבים שערים.

בדקה ה-62, נתי בנימין הוציא רוחב ליובל אלמקייס שדחק פנימה. 1:0 לעירוני. בדקה ה-73, יוסי פליקר התנהל בחופשיות באגף והוציא כדור רוחב ואלמקייס קרע את הרשת. 2:0 לאשדוד. בדקה ה-84, ברוך דגו נכנס לרחבה, הכדור גרם לבלבול ברחבה ואלמקייס השלים שלושער גדול. 3:0 לעירוני אשדוד, תוצאה שנשארה עד הסיום.

גם בהפועל 'אדומים' מעודדים לקראת הדרבי. הקבוצה התארחה היום בוסרמיל, שם פגשה את מכבי באר שבע. חניכיו של פיני עייש לא הותירו ליריבה סיכויים רבים ועד המחצית הספיקו לכבוש 3 פעמים עוד שניים נוספים במחצית השנייה.

את החגיגה החל ווראקט גאדיף שכבש כבר בפתיחת המשחק. נועם תרועה הכפיל את התוצאה וגאדיף השלים צמד והוריד את הקבוצה למחצית ביתרון 3:0. האדומים לא הורידו את הרגל מהדוושה ובמחצית השנייה אריאל טרבלסי ודניאל אטיאס חתמו את התוצאה עם 5:0 גדול.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר