קרדיט צילום: שמואל דוד

לסרי שיגר מכתב לראש הממשלה: "מבקש לפעול להצלת פרנסתם של 250 משפחות"

אל מאות עובדי "מדיקל טבע" אשדוד המוחים בסמוך למפעל הצטרף ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי ואמר: "זה לא החג שרציתם, אבל אנחנו כאן אתכם. המפעל יישאר באשדוד- לנצח"

פורסם בתאריך: 17.12.17 10:41

     

ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי: "עובדי טבע היקרים, אני כאן כדי להגיד לכם- כל תושבי אשדוד איתכם, נלווה אתכם לאורך כל הדרך, לא ניתן שהמפעל הזה ייסגר, המפעל הזה, הוא מהחשובים שיש באשדוד, סמל אשדודי בן 48 שנים, הוא כמו הנמל, כמו אלתא, לא ניתן שהמפעל ייסגר, זהו עוגן כלכלי חשוב. כרופא – אני מכיר את המפעל הזה באופן אישי, אני זוכר את הגאווה לראות "טבע אשדוד".

כאמור, מאות עובדי המפעל מוחים משעות הבוקר המוקדמות על רקע החששות לסגירת המפעל "טבע מדיקל" באשדוד, גם חבר הכנסת אילן גילאון הגיע להביע הזדהות. ראש העיר אמר: "המנהלים כשלו, השאירו אתכם לבד, אנחנו נדרוש מההנהלה שתעזוב את העובדים של מדינת ישראל בשקט. יש לטבע 57,000 עובדים מתוכם רק 6,800 עובדים בישראל ופה רוצים לפטר 3,000! "

לסרי מצהיר: "המפעל יישאר לנצח באשדוד. החג שלכם הוא לא חג, אני יודע את זה ומאחל לכם שהשמחה והעוצמות שלו – ילוו אתכם"

קרדיט צילום: שמואל דוד

מוקדם יותר אמר יו"ר סיעת מרצ ח"כ אילן גילאון: "אנחנו כאן בגלל התנהלות חזירית של הנהלת המפעל. טבע קיבלה מהמדינה הטבות מס בשווי מיליארדים ועכשיו מפטרת את העובדים הישראלים ללא בושה. אלחם בכנסת, בוועדות ובחקיקה נגד הבושה הזאת".

 

כמו כן בשעות הצהריים שיגר ראש העיר מכתב לראש הממשלה בזו הלשון:

ד' בטבת, תשע"ח

17 דצמבר 2017

לכבוד

מר  בנימין נתניהו

ראש ממשלת ישראל

ירושלים

 

כבוד ראש הממשלה,

 

הנדון: שמירה על פרנסת עובדי "טבע מדיקל" אשדוד

ברצוני לבקש ממך לפעול להצלת פרנסתם של למעלה מ-250 משפחות העובדים במפעל "טבע מדיקל" באשדוד.

מוצרי המפעל בתחומי העירוי והדיאליזה הינם חיוניים למערכת הבריאות בישראל ולצה"ל. סגירתו או מכירתו של המפעל לגורמים בחו"ל, תפגע פגיעה אנושה ביכולת העצמאית של ישראל לייצר מוצרים רפואיים נדרשיםבשעת חירום ובשגרה.

כשם שאנו פועלים לשמירת עצמאות הייצור הישראלי בתחומים אחרים אשר חיוניים בעת מבצעים צבאיים ומצבי חירום, אל לנו להקל ראש בחשיבותהעצמאות של ייצור מוצרי הרפואה הייחודיים שמייצר מפעל "טבע מדיקל" באשדוד.

המפעל פועל באשדוד ב-48 שנים האחרונות ומהווה אחד מהעוגנים הכלכליים המשמעותיים של העיר. מדובר באחד ממפעלי הדגל הרפואיים של אשדוד שמהווה סמל עבור תושבים רבים והעובדים עצמם.

הבוקר, נפגשתי עם עובדי המפעל וראיתי את המצוקה הקשה שבה הם נמצאים במהלך חג החנוכה.אני מאמין כי יש ביכולתך להשפיע על הנהלת טבע לשקול את הנושא מחדש ולמנוע את הפיטורים של העובדים המסורים במפעל כה חיוני למדינת ישראל וביטחונה.

 

 ב כ ב ו ד      ר ב,

                                                                                                            ד"ר יחיאל לסרי

ראש העיר אשדוד

 

העתק: מר משה כחלון             –       שר האוצר

אבי ניסנקורן            – יו"ר הסתדרות העובדים הכללית
חיים שייב                 –           יו"ר מרחב אשדוד, הסתדרות העובדים הכללית

 

 

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר