ירוק בגן יבנה

"שבת עם הטבע"- בגן יבנה

לראשונה בגן יבנה- עונג שבת מלא פעילות קהילתית ופתוח לקהל הרחב, משישי בבוקר ועד מוצ"ש, יתקיים ב 22-23 לדצמבר, סביב היום הקצר ביותר בשנה

פורסם בתאריך: 11.12.17 14:31

     

"שבת עם הטבע" היא חלק מתוכנית ארצית בשם "שבת UNPLUGGED" שמטרתה להזמין את כולנו לשבת של התנתקות ממרוץ החיים, התנתקות ממסכים אלקטרוניים, התנתקות משטף המידע הזורם אל מול עיננו, התנתקות מהצורך לפעול, לעשות ולייצר. בכל רחבי הארץ מתקיימות פעילויות קהילתיות שמזמינות תושבים לצאת אל הטבע, להאט את הקצב, להתנתק מהטכנולוגיה ולהתחבר אחד אל השני.

בגן יבנה נקיים את "שבת עם הטבע" הראשונה סביב היום הקצר בשנה. החל משישי בבוקר ועד מוצאי שבת יתקיימו במרחב האקולוגי-קהילתי בפנימיית "בית אפל" מגוון פעילויות קהילתיות שמיועדות לכולם- ילדים, נוער, מבוגרים, דתיים, חילוניים, עולים, ותיקים, תושבי גן יבנה ואורחים מבחוץ.

התוכנית ליום שישי: בבוקר יתקיימו סדנאות הכרות עם יער המאכל, שיחה בין שבת המלכה לאמא אדמה, יעוץ סטיילינג בשניה, שוק קח תן ופינת תה צמחים ועוגיות בריאות. בצהריים- פיקניקיון- אתם מוזמנים להביא סל פיקניק, ננקה ביחד לכבוד שבת, נשמע מוזיקה טובה, נשחק משחקים של פעם ונכין פיתות על הסאג' במדורה. קבלת שבת בטבע, בנוסח המקורי של זקני צפת תתקיים ב 18:00.

 

התוכנית ליום שבת: החל מתשע בבוקר יתקיימו במקביל מרחב פיקניקים משפחתי, סדנאות יוגה בטבע, תנועה לשקט, חיבור בין תזונה ומדיטציה לשבת, אליפות פריסבי, משחק "שומרים על המלך"- משחק אסטרטגיה משפחתי, חפשו את מטמון השבת, טבעתרון- תיאטרון אימפרוביזציה על אגדות חז"ל הקשורות ליציאה למרחבי הטבע, מעגל של אור- סדנא לכבוד היום הקצר ביותר בשנה ומשחקי קופסא לכל הגילאים. לפנות ערב נקיים טקס הבדלה בטבע עם צמחי מרפא ובשמים הגדלים אצלינו בערוגות ונסיים בהקרנת הסרט הכוכב הירוק.

הכניסה  חופשית לכל הפעילויות. פרטים נוספים ותוכניה מפורטת ניתן למצוא באתר: imhateva.org

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר