1:1 משמים בין מ.ס אשדוד להפועל חיפה

משחק חלש באצטדיון הי''א נגמר בתיקו 1:1. תורג'מן כבש להפועל חיפה (43), אלקה לאשדוד (58). אדילסון באהיה הורחק בהיותו על הספסל כתוצאה מקטטה

פורסם בתאריך: 9.12.17 17:53

     

מחזור הסיום של הסיבוב הראשון הפגיש בין מ.ס אשדוד להפועל חיפה באצטדיון הי"א למשחק קצוות. הפועל חיפה שבמקום הראשון לעומת מ.ס אשדוד שבמקום הלפני אחרון.

1,100 אוהדים גדשו את היציעים אך לא ראו מחצית ראשונה מעניינת. המחצית שהתאפיינה בגישושים משני הצדדים, לא ניפקה מצבים מסוכנים.

בדקה ה-41, השתלטות רעה של יצחק אספה הובילה לכדור חוץ של הפועל חיפה. שמואל שיימן הוביל את הכדור והרים לראשו של אלון תורג'מן שכבש בקלילות. 1:0 להפועל חיפה.


 

בדקה ה-58, מצא קינדה את אלקה שמתוך תיבת החמש קבע 1:1. המשחק לווה בלא מעט אמוציות כאשר גם במגרש וגם ביציע הכבוד נרשמו עימותים. ביציע הכבוד קטטה בין אוהד אשדוד לבין אוהד הפועל חיפה הגיעה לפסים אלימים, כאשר כתוצאה מכך נפגע גם שחקן העבר ברוך ממן אביו של חנן שחקן הפועל חיפה.

בדקה ה-76, כדור חוץ של הפועל חיפה הפך לתקרית אלימה. עמיר תורג'מן הפריע לראדו גינסארי להוציא את כדור החוץ והאחרון דחף אותו בתגובה. שחקני אשדוד עטו באמוק על גינסארי שקיבל רק צהוב מהשופט. אדילסון הורחק מהספסל.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר