מנכ"ל חברת נמל אשדוד, יצחק בלומנטל. צילום : פבל טולצינסקי

חברת נמל אשדוד רכשה מערכת בילינג חדשה

חברת נמל אשדוד חתמה על הסכם עם חברת אריקסון ישראל בע"מ לרכישה והטמעה של מערכת בילינג חדשה

פורסם בתאריך: 5.12.17 16:06

     

בשבוע  שעבר התקיים בנמל אשדוד טקס חתימה חגיגי על הסכם לרכישת מערכת הבילינג בהשתתפות מנכ"ל חברת נמל אשדוד יצחק בלומנטל, מנכ"ל חברת אריקסון ישראל אלון ברמן, מנכ"לית חברת הייעוץ IT Solutions תמי זיתן, אשר מלווה את נמל אשדוד לאורך הפרויקט, נציגי הנהלת חברת הנמל ואריקסון ישראל, יחד עם הגורמים המקצועיים של הצדדים.

מנכ"ל חברת נמל אשדוד, יצחק בלומנטל ציין כי: "מדובר בפרויקט אסטרטגי להטמעת מערכת מתקדמת שתאפשר לחברת הנמל להשיג יתרון תחרותי, ולהגיב באופן מהיר לשינויים בשוק באמצעות יישום יעיל של הסכמים מסחריים לשימור הלקוחות והגדלת היקפי פעילותם".

 

מנכ"ל אריקסון ישראל, אלון ברמן אמר "אנו שמחים וגאים להיות הספק הנבחר של חברת נמל אשדוד. במסגרת הפרויקט ניישם בנמל את מערכת הבילינג המתקדמת של אריקסון, מערכת גמישה ומקיפה הבנויה בארכיטקטורה מתקדמת מבוססת מטה-דאטה. המערכת מהווה פתרון מלא לחיוב, תמחור והתחשבנות בהתאמה למודלים העסקיים וצרכי נמל אשדוד"

משך הפרויקט להטמעת מערכת הבילינג הוא כשנתיים. המערכת החדשה, המבוססת על תפיסת ""הלקוח במרכז", היא פלטפורמת החיוב וביצוע התשלומים של הדור הבא, המוטמעת בהצלחה בארגונים מובילים בעולם, אשר מתאימה לכל תעשייה, מודל עסקי וזרימת הכנסות, ותאפשר לבחון את החיובים בגין שירותי הנמל ולספק כלים של ניתוח רגישות להגברת היקפי הפעילות. המערכת תשפר את השירות ללקוחות באמצעות הגברת השקיפות והדיוק בתהליכי החיוב, שיפור תצוגת החשבונית, שיפור הדוחות הנלווים וייעול התהליכים הקיימים.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר