ענבל סיקורין ובינה שטרנפלד

סוד הזיכרון של הנשים החרדיות באשדוד

במוצ"ש האחרון התאספו עשרות נשים חרדיות באשדוד לכנס חשוב ביותר אשר עסק בהעצמת התפקד המוחי ושמירה על הזיכרון

פורסם בתאריך: 4.12.17 10:24

     

הנשים הגיעו לסדרת הרצאות בנושא, כשאת הכנס פתחה ענבל סיקורין, האחות הראשית ממרפאת "נאמדיק" – מרפאת מומחים לגיל השלישי, אשר לא ירדה מהבמה עד שהשיבה לאחרונת הסקרניות שהמטירו מבול של שאלות

עשרות נשים חרדיות הגיעו לכנס "העצמת תפקודי המוח ושיפור יכולות הזיכרון" שהתקיים בצאת השבת האחרונה, באולם בית דוד שאול באשדוד. את הכנס ארגנה בינה שטרנפלד, ממקורבות הרב פירר, ובו השתתפו מומחים בנושא הזיכרון והנוירולוגיה.

ראשונה מבין הנואמים הייתה ענבל סיקורין, האחות הראשית המנהלת את מרפאת ניאמדיק, מרפאה גריאטרית בבני ברק, אשר במשך למעלה מחצי שעה הסבירה לנשים על הזיכרון בגיל השלישי, מה המשמעות הקלינית של להיות חולה גריאטרי, מהן המחלות השכיחות אצל החולה הגריאטרי, וכמובן שמה דגש משמעותי על מחלת האלצהיימר – כיצד ניתן למנוע, כיצד ניתן לשים לב כי התפקוד של אחד ההורים יורד ויש לתת מענה של רופא גריאטרי וכו'ענבל, האחות המנוסה, ענתה על מבול השאלות שהמטירו הנוכחות בשל הקרבה לנושא המדובר, בין אם על עצמן ממש ובין אם על אחד מבני ההורים שלהם.

במרפאת ניאמדיק רואים חשיבות רבה בחשיפה של אוכלוסיות רבות יותר לטיפול נכון וראוי של קשישים. התופעה הרווחת כיום היא של מבוגרים אשר מטופלים אצל מספר רופאים מתחומי מומחיות שונים ויש צורך ענייני שמטופל יגיע לרופא הגריאטרי היכול לתת מענה תוך ראיה כוללת של מכלול הבעיות.

ולכן, הנוכחות של ניאמדיק בכנס כזה של אוכלוסיית נשים חרדיות, אשר לעיתים מטפלות גם בהוריהן או שאפילו הן עצמן מתקרבות לגיל שכדאי להתחיל לשים לב לסימני אזהרה שונים,הייתה לחשובה ביותר עבור הנוכחות ואידיאל של העברת המידע הנחוץ הזה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר