פועלים למען חברה מתוקנת צילום: אביחי בן גוזי

מריחים את הבחירות : הצלחה לכנס אשדודים

בתחילת השבוע (יום ראשון ה26/11) נערך באולמי בנג'מין מפגש ייחודי, חגיגת 5 שנות פעילות של תנועת אשדודים בעיר שהוקדש לקביעת סדר היום והשפעת התושבים על הבחירות הקרובות

פורסם בתאריך: 27.11.17 16:31

     

את פניהם של מאות התושבים שהגיעו מכל חבי העיר ומילאו את האולם עד אפס מקום, קיבלו איל פרץ וקול הנשמה, במוזיקה משובחת ואנרגתית. מאות תושבים דנו סביב שולחנות עגולים עם כיבוד עשיר, במגוון נושאים שנבחרו על ידי התושבים כתוצר של חמש שנות עבודה מתמשכת ומשותפת של תנועת אשדודים בכל שכונות העיר, ביניהם: חינוך והשכלה גבוהה, דיור, צרכים מיוחדים, קיימות ותחבורה, בילוי, תרבות ואומנות, רווחה ושירותים חברתיים, קהילה ושותפות ציבור, גיל הזהב ועוד…

צילום: אביחי בן גוזי

את הכנס הנחתה בחן רב צופיה כהן, שהובילה גם פאנל סיפורים ועדויות מהשטח, בו השתתפו ושיתפו בחוויות מרגשות ומרתקות, מלכי רוטנר, עופר צבאן, איתי כהן ומלי זדנובסקי.

יניב קקון יו"ר תנועת "אשדודים": "לקראת הבחירות הקרובות, יצרנו הערב יחד קול משמעותי לתושבי אשדוד, לצרכים, הרצונות והחלומות של כולנו. יחד, אנחנו כוח שמניע שינוי, למקום טוב יותר לכולנו. אני מזמין אתכם להצטרף למהלך ייחודי של תנועת אשדודים, איחוד כוחות, ארגון והפעלת סדר יום חדש, עדכני ופורץ דרך לקראת שנת הבחירות של 2018".

גליה זיידמן הוסיפה כי "תודה רבה לכל מי שהגיע, תמך, סייע ועזר לכנס להתקיים. קהלים מגוונים מקצוות העיר השונים שהגיעו, בנו ומשרטטו תמונת עתיד משותפת. במציאות של פילוג וסכסוך בזירה המקומית לא פחות מהזירה הארצית – להתארגנות תושבים, חוצת מגזרים ומבוססת על צרכים אמיתיים, יש אפקט מהדהד בניסיון ליצור, הלכה למעשה, טוב משותף מקומי".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר