ההחלטה בידיים שלו, השר דרעי. צילום: אמיל סלמן
ההחלטה בידיים שלו, השר דרעי. צילום: אמיל סלמן

דרעי וליברמן דנו באפשרות להריץ מועמד באשדוד

בינתיים ליברמן עשוי להודיע בקרוב על תמיכתו במועמדותו של שמעון כצנלסון לראשות העירייה, אולם האחרון יתקשה לאחד תחתיו את כל רשימות העולים מחבר העמים כפי שהוא רוצה. גיטרמן: "כצנלסון יכול להמשיך לחלום - זה לא יקרה"

פורסם בתאריך: 21.11.17 21:39

     

שר הפנים אריה דרעי ושר הביטחון אביגדור ליברמן נפגשו היום ודנו במשך כשעה באפשרות – שנראית לפחות נכון לעכשיו כמעט דמיונית – שיתמכו במועמד מוסכם לראשות עיריית אשדוד.

ההזמנה לכנס שפרסמו בפייסבוק פעיליהם של כצנלסון וליברמן באשדוד

הדבר פורסם היום לראשונה באתר "כיכר השבת". מרוח הכתבה עולה שהרקע הוא כביכול חוסר שביעות רצון בש"ס מהתנהלותו של לסרי לפיה הם מונחים בכיסו. לכתבה שורבב שמו של שמעון (סניה) כצנלסון, חבר האופוזיציה במועצת העיר אשדוד שכבר הודיע שירוץ לראשות העירייה מול יחיאל לסרי בבחירות הקרובות – ב-30 באוקטובר 2018.

לאחרונה חלה התקרבות מחודשת בין כצנלסון לליברמן וב-28 לחודש צפוי להיערך באשדוד כנס של מפלגת "ישראל ביתנו" שבו יודיע כנראה שר הביטחון על תמיכה במועמדותו של כצנלסון לראשות עיריית אשדוד.

כצנלסון. צילום: אורי קריספין

כצלנסון היה ממייסדי המפלגה בשנות ה-90. בבחירות האחרונות לכנסת הוא עמד בראש מטה העולים במינוי אישי של ראש הממשלה נתניהו והדבר גרם למורת רוח בלשכתו של ד"ר לסרי, בעצמו חבר ליכוד.

ראש עיריית אשדוד כבר הודיע שהוא ירוץ לכהונה שלישית ועד עתה הוא נהנה מתמיכה גורפת של הציבור החרדי בעיר ונציגיו. השאלה אם כעת החזית הבצורה הזאת נסדקת.

שר הפנים אריה דרעי בפגישה עם לסרי באשדוד בנושא הסכם הגג בעיר. צילום: דוברות ש"ס

שני השרים הם ידידים אמנם, אך בין שני המגזרים שהם מייצגים פעורה תהום – מצד אחד הציבור הספרדי החרדי ומנגד "הרחוב הרוסי" החילוני. גם באשדוד מדובר בשתי קבוצות מנוגדות שהיחסים ביניהם מתוחים לא פעם. אלה מאשימים את אלה בהתחרדות ואלה טוענים שהם גורמים לפגיעה בצביון היהודי של העיר.

 

"ראיתי את מה שנכתב באינטרנט בדיוק כמוכם, צריך לראות מה תהיה ההתפתחות ואם הם רוצים להריץ מישהו", מסר כצנלסון בתגובה. "אני מחכה בסלנות, ובכל מקרה כבר הודעתי שאני מתכוון להתמודד על ראשות העיר", הוסיף.

לסרי. צילום: פבל טולצ'ינסקי

גורמים בש"ס טענו היום שיש ללסרי בעיה לא פשוטה, נכונה הידיעה שדרעי מוכן, כביכול, לבחון אופציות נוספות. לסרי עצמו העדיף שלא להגיב לדברין. בסביבתו אמרו היום כי "לסרי נמצא בידידות אישית עם דרעי וליברמן ולא רק בשותפות פוליטית, וככל הנראה מדובר בספין מצד כצנלסון".

בוריס גיטרמן

סגן ראש עיריית אשדוד, בוריס גיטרמן, המקורב ללסרי, ממליץ לכצנלסון לצנן את ההתלהבות: "כצנלסון יכול להמשיך לחלום חלומות, אבל זה לא יקרה. אני עומד בראש תנועה ("קהילת אשדוד", ד"ג) שקיבלה בבחירות האחרונות 7,000 קולות ואנחנו רצים עצמאית ותומכים בלסרי לראשות העיר. גם הסיפור ב"אשדוד ביתנו" לא ברור – ולדימיר גרשוב לא ימהר לפנות את המקום לכצנלסון. כל הסיפור שאריה דרעי יליברמן ישתפו פעולה באשדוד נראה כמו ספין מהכיוון של כצנלסון והאנשים שלו".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר