קרדיט: דוברות המשטרה

דרמה בביה"ח: מטופל חטף נשק ממאבטח

כמו בתסריט אימה, מטופל שהשתולל ופגע בצוות הרפואי הצליח גם לחטוף את נשקו של אחד ממאבטחי בית החולים. לאחר מרדף משטרתי החשוד נתפס. מהמשטרה מבהירים: הרקע לא לאומני

פורסם בתאריך: 21.11.17 09:38

     

הבוקר, מעט לאחר השעה 9 ורבע, התקבל דיווח אודות חשוד שפונה על ידי צוות מד"א מתחנת הדלק בכניסה לישוב גן יבנה אל בית החולים "אסותא" בעיר אשדוד. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי לאחר הגעתו אל בית החולים החל החשוד לתקוף את צוות מד"א שפינה אותו כאמור תוך שגרם לחבלות גופניות לצוות הרפואי. מאבטחי בית החולים שנקראו למקום ניסו להשתלט על החשוד ובשלב זה ככל הנראה הצליח החשוד לקחת לידיו את נשקו של אחד המאבטחים והחל נמלט מהמקום.
שוטרים שהוזעקו למקום החלו במרדף רגלי אחר החשוד שאותר ברחוב הסמוך שהוא חמוש באקדח. השוטרים ניסו להניא את החשוד ממעשיו תוך שביצע אחד מהם ירי אזהרה באוויר ומיד לאחר מכן השתלטו השוטרים על החשוד ונטרלו אותו. החשוד הועבר לחקירה בתחנת המשטרה וגורמי החקירה החלו באיסוף עדויות וחקירת מעורבים באירוע.
במשטרה ציינו כי – *"משטרת ישראל רואה בחומרה רבה בריונות וכל מעשה אלימות המופנה כנגד עובדי ציבור ובפרט אלימות המופנית כלפי צוותים רפואיים. בשנים האחרונות, משטרת ישראל מובילה יחד עם המשרד לביטחון פנים ומשרד הבריאות, תכנית לאומית להתמודדות מיטבית עם האלימות ומתן מענה מידי למקרי האלימות המתרחשים במרפאות ובבתי החולים."
[cid="attachment_389" align="alignnone" width="750"] בית החולים אסותא. צילום: אורי קריספין[/caption]

דוברות מד"א: בשעה 08:48 צוות מד"א הוזנק לטפל בצעיר שישב בתחנת דלק. צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים באשדוד. סמוך לכניסה לבית החולים המטופל ככל הנראה לקה בהתקף שבמהלכו חובשת מד"א נפגעה קל בידה ונזקקה לטיפול רפואי.

 

מאסותא נמסר: אדם פונה על ידי ניידת נט"ל לבית החולים, אולם סרב להכנס למיון והחל לנהוג באלימות כלפי צוות נט״ל. למקום הוזעקו באופן מיידי מאבטחים, המטופל חטף את נשקו של אחד מהמאבטחים והחל במנוסה. תוך מספר דקות הוא נתפס על ידי מאבטחי בית החולים והמשטרה. לא ידוע הרקע למעשה וסיבת הפנייתו לבית החולים.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר