הזוכה המאושר בפרס הגדול בלוטו. צילום: אבי חיים

המתווך שזכה בלוטו ב-20 מיליון: "משתדלים לשמור על צניעות, אם נספר לכולם בסוף כל אשדוד ידעו" 

ביום הולדתו ה-40 התבשר תושב העיר כי הוא זה שזכה ב-20 מיליון שקלים בלוטו: "הייתה לי הרגשה שאזכה", אמר האיש הנרגש ל"כאן דרום". 7 מיליון שקל יועברו למס הכנסה. בואו וגלו איך נראה הטופס הזוכה

פורסם בתאריך: 17.11.17 15:21

     
 
 
בסוף השבוע שעבר, הגיע לבית מפעל הפיס הזוכה ב-20 מיליון שקלים מההגרלה שהתקיימה במוצאי שבת ה-4.11.2017. הזוכה, אשר חגג באותו השבוע את יום הולדתו ה-40, כמה רגעים לפני שיצא לחגוג את יום הולדתו עם אשתו, סיפר לה כי יש בידיו טופס לוטו ששלח ביום חמישי שבוע קודם לכן וטרם בדק אותו.

הטופס הזוכה

הזוכה, תושב אשדוד, נכנס לאתר מפעל הפיס ובדק בעצמו את הטופס, קרא לאשתו ובישר לה על הזכייה. האישה מספרת: "לא האמנתי לו. אני יושבת להתאפר לקראת הבילוי והוא קורא לי מהחדר השני ואומר שאני חייבת לבוא כי זכינו בלוטו, הייתי בטוחה שהוא מתלוצץ. לכן גם הגעתי אתו לכאן, לוודא את הזכייה, אני עדיין מרגישה בחלום".

ההודעה על הזכיה. 7 מיליון יילכו למס הכנסה

כמה זמן אתה ממלא לוטו? יצא לך לזכות בעבר?
"אני ממלא לוטו הרבה שנים, אך לא זכיתי בשום דבר בחיי. אבל הייתה לי הרגשה שזה יקרה. היו לי חלומות חוזרים שאני זוכה בלוטו והנה ביום הולדתי הם התגשמו".
עם מי חלקת את הבשורה? סיפרת למשפחה המורחבת?
"חלקתי את הבשורה רק עם אשתי. כרגע, אנו משתדלים לשמור על צניעות בקשר לזה. יש לנו משפחה גדולה ואם נספר לכולם בסוף כל אשדוד ידעו".
עכשיו כשאתה מיליונר, תמשיך לעבוד כרגיל?
"אני משתדל שזה לא ישפיע עליי. החלטתי שאמשיך לעבוד כמובן, אני אוהב את עבודתי וחייב עיסוק. אני חושב שלקום בבוקר בלי ייעוד יכול לגרום לבן אדם להשתגע, יותר מאשר מ-20 מיליון שקל בבנק".
מה אתה מתכנן לעשות עם כספיי הזכייה? 
"מתוקף תפקידי בתחום הנדל"ן, אבנה את בית חלומותיי ואת שאר הכסף אפקיד בתכניות חיסכון".
יש תכנון לעזוב למרכז או לצפון הארץ?
"אני אשדודי בנשמה, מאוד אוהב את העיר וכמובן שאשאר בה".
הזוכה, שמעדיף לשמור על אנונימיות מחשש שייוודע דבר הזכייה ברבים מסכם כי "שלחתי טופס לוטומטי דאבל לוטו בסכום של 64 ₪ והזכייה? זו מתנת יום הולדת ענקית עבורי".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר