אילוסטרציה

שיימינג: צעיר מאשדוד הפיץ סרטון מביך של בחורה ונתבע

תביעה: הניף צעירה על כתפו במועדון ריקודים, פצע אותה – העלה סרטון של האירוע לפייסבוק, סירב להורידו - ונתבע ללשון הרע

פורסם בתאריך: 15.11.17 18:32

     

בתביעה ללשון הרע נגד צעיר תושב אשדוד, אותה הגיש עוה"ד חיים פרנק, נטען כי הצעיר נתקל במכרה שלו במועדון בתל אביב. על פי התביעה, הצעיר, העוסק באמנויות לחימה,הניף אותה על כתפו ללא כל הסכמה מצדה,רקד עימה כך כשהיא מטלטלת מצד לצד, ומסמנת לו להפסיק במעשיו.לדברי עוה"ד פרנק, בשלב מסוים החל הצעיר להשתמש בה משקולת, כשהוא מרים ומוריד אותה נגד רצונה.

הצעירה טוענת כי הביעה שאט נפש ממעשיו של הצעיר עת ששחרר אותה ובתגובה, התכופף הצעיר, לפת את רגליה בתנועה שנראית כאילו היא לקוחה היישר מזירת ההיאבקות. כתוצאה מכך איבדה הצעירה את שיווי משקלה, הוטחה בעוצמה בקרקע ושברה את ידה. לאחר האירוע
נזקקה הצעירה לטיפול רפואי, וידה גובסה. התביעה כולה נשענת על סרטון שתיעד את האירוע, ואשר צולם ע"י חברו של הצעיר שרקד עימו במועדון.

לדברי עוה"ד פרנק, אם לא היה די בהטרדתה הקשה של הצעירה, ובנזק הגופני שהוסב לה, הגדיל הנתבע לעשות,
והעלה את סרטון האירוע בעמוד הפייסבוק הציבורי שלו, ואף כינה את הצעירה בכינויים מעליבים. על פי התביעה פנתה הצעירה אל הצעיר פעם אחר פעם בבקשה כי יוריד את הסרטון, אך הוא פטר אותה בגיחוך וסירב לעשות זאת.

 

הפרסום בעמוד הפייסבוק הכה גלים – זכה לכ-3,200 צפיות, 120 לייקים והבעות רגש, שיתוף אחד וכ-50 תגובות
(לרבות תיוג של אנשים נוספים בתגובות). בצר לה פנתה הצעירה לעוה"ד חיים פרנק מאשדוד, אשר הגיש בימים אלה תביעה ללשון הרע נגד הצעיר, על סך 50 אלף ₪ בתוספת הוצאות משפט ושכ"ט עורכי דין, וכן דרישה מיידית להוריד את הסרטון מדף הפייסבוק.
הסרטון כיכב בעמוד הפייסבוק לאורך שבועות ארוכים עד הגשת התביעה, והוסר ממנו מיד לאחר הגשתה לבית משפט השלום באשדוד."התגובות לסרטון, של הנתבע ושל חבריו פגעו בתובעת וגרמו לה לעוגמת נפש עמוקה", טוען עוה"ד פרנק בתביעתו. הוא מציין כי התגובות היו רצופות בציטוטים משפילים כגון: "נפילה יפה ואפית, קצת חבל על הבחורה, ממש קצת", 'רציתי לקחת אותה למערה אבל היא נשברה', 'תראה איזו קוריצה פיספסת', ושלל תגובות בוטות נוספות.

"בסרטון ניתן לראות את התובעת בסיטואציה לא נעימה ושאינה נוחה לה" טוען עוה"ד פרנק."התובעת חשה השפלה בעת שהנתבע ביצע את המתואר לעיל, והפגיעה בה ובשמה הטוב התעצמה שעה שפירסם את הסרטון ברבים, וסירב להורידו."

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר