נשארו עם המחמאות: מ.ס אשדוד מפסידה 3:1 לב"ש

הקבוצה מעיר הנמל החלה מצוין עם שער של מאוריסיו בדקה ה-42, אך ראדי (56) וצמד של וואקמה (86,61) הפכו את התוצאה וסידרו לאלופה מבירת הנגב את 3 הנקודות

פורסם בתאריך: 29.10.17 22:54

     

לאחר הניצחון הראשון של מ.ס אשדוד חיכתה לה משוכה קשה מאוד בדמות הפועל באר שבע. מ.ס האשדוד יודעת כי ניצחון יבטיח לה דרך חדשה ואמיתית בעוד הפסד יתקבל בשאט נפש אך יחזירה לליגה האמיתית שלה – התחתית הבוערת.

כבר תוך 20 שניות מאוריסיו קורדיירו, שפורח עד עתה תחת עמיר תורג'מן רשם הזדמנות מסוכנת ראשונה כאשר פספס במעט את המסגרת. בדקה ה-2 הפועל באר שבע איבדה וובה בראון שמתח את השריר האחרוי ובמקומו נכנס מהראן ראדי. בדקה ה-17 גם בן ביטון נפצע ובמקומו עולה דור אלו.

בדקה ה-38 העצירה של המשחק. מאור מליקסון נוגח לאחר הרמה מצוינת של וואקמה וקרישטול זרק את הגוף ועצר בעזרת רגלו. בדקה ה-42, כדור שנמסר לרחבת הפועל באר שבע, מצא הגנה חולמנית ואת רגלו של מאוריסיו שכבש מקרוב. 1-0 לאשדוד שירדה למחצית ביתרון.

דקה 56 מהראן ראדי בעט כדור חלש שנהדף מהגנת אשדוד וירדן קרישטול לא הצליח לעצור, 1-1 טעות גדולה של קרישטול. דקה 61, הפועל באר שבע הופכת את התוצאה. טוני וואקמה חותך מהאגף השמאלי ובועט בעיטה חלשה אך מדויקת, 2-1 להפועל באר שבע.

 

 

בדקה ה-66, קינדה פרץ לרחבה בעט טוב וגורש הדף היישר לדין דוד שהחמיץ גם הוא ובניסיון נוסף נחסם על ידי הגנת באר שבע. הזדמנות גדולה לאשדוד להשוות. חמש דקות לאחר מכן גנב נכנס לרחבה אך במקום למסור לדוד הפנוי ניסה לסחוט פנדל אך מנשה משיח לא קנה את הנפילה ובצדק.

בדקה ה-86, אשדוד נופלת מהרגליים. וואקמה מקבל כדור עומק נפלא אך מתמהמה. למרות זאת הוא מקבל חזרה את הכדור בתוך תיבת החמש ומקרוב קובע 3-1.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר