זוכה, יובל כהן

וינר לא ווינר: בית המשפט זיכה את יובל כהן

כהן, עובד מחלקת ים בנמל אשדוד שהוכר כחושף שחיתות, הואשם על ידי יריבו יו"ר הוועד אפרים וינר ושניים נוספים במסגרת הליך של קובלנה פלילית ולפיה איים על עובדים. היום הוא זוכה

פורסם בתאריך: 26.10.17 12:18

     

יובל כהן, מלח גוררת בנמל אשדוד, זוכה הבוקר בבית משפט השלום באשקלון מהאשמות שיחוסו לו על ידי יו"ר ועד קציני ים בנמל, אפרים וינר, ושני עובדים נוספים – איגור גולובנבסקי ויצחק שגב.

הקובלים טענו שכהן השמיע איומים כלפי שני עובדים – הקובל גולובנבסקי ואלי דר – בשתי הזדמנויות שונות. כך למשל טענו בקובלנה שהוגשה במאי 2013 שכהן ניגש אל דר  ואמר לו בהתייחסו לבחירות של ועד הגוררות שאמורות היו להתקיים ב-28.11.12: "אני אכנס בך וזה יהיה הסוף שלך אם תבחר בגוסטב, אני אומר לך אל תתעסק איתי זה יהיה הסוף שלך. אני חוזר אם תבחר בגוסטב אני אלחם בך ואכנס בך, אני רוצה שתשים פתק לבן".

"אני שמח שזוכיתי, לא חשבתי אחרת", אמר היום כהן, לאחר שקיבל את הכרעת הדין.

אין זו הפעם הראשונה שבה כהן מוצא את עצמו בלב סערות ומחלוקות קשות בנמל. הוא נחשב כ"סדין אדום" עבור ראשי הוועד וינר ושגב וגם בעיני חלקים בהנהלה הוא היה לצנינים. פעם אחר פעם הוא הגיש את מועמדותו לתפקיד חובל ולמרות כישוריו וניסיונו, בנמל החליטו שלא לבחור בו ולמעשה עשו יד אחת עם יריביו במחלקת ים.

 

כהן חשף בעבר אי סדרים בנמל אשדוד ועל כך זכה ב-2012 ב'אות אביר איכות השלטון' לפני שנתיים באות תנועת אומץ לחושפי שחיתויות.

הוא גם הגיש תביעה בגובה 1.5 מיליון שקל נגד חברת נמל אשדוד וטען שהחברה הענישה אותו ופגעה בו מכיוון שחשף שחיתויות.

את כהן ייצגה עוה"ד תמר קידר מטעם התנועה לאיכות השלטון.

עו"ד תמר קידר

"אני גאה מאוד על הזיכוי לאחר משפט שהתקיים 4 וחצי שנים ומעודדת עורכי דין נוספים להגן על האנשים האמיצים ביותר בחברה שלנו על שומרי הסף", מסרה לפני זמן קצר עוה"ד קידר והוסיפה: "נשמור עליהם ונעודד אותם להלחם ללא ליאות למען שלטון החוק וקיום חברה מהוגנת".
"עוד לא למדנו את הפסיקה ולכן גם עוד לא החלטנו על צעדינו", מסר בתגובה אפרים וינר.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר