הקהל אמש בפסטיבל. צילום: שמואל דוד
הקהל אמש בפסטיבל. צילום: שמואל דוד

עם חגיגה ענקית לנוער: אמש ננעל פסטיבל "חלון לים התיכון" באשדוד

חלון לים התיכון הסתיים עם חגיגה מושלמת של עשרות אלפי בני נוער - האירוע הגדול ביותר שהיה באשדוד עם השתתפות של בני נוער ומהגדולים בישראל

פורסם בתאריך: 19.8.22 12:07

     

אתמול נשבר שיא נוסף, מספר הנערים והנערות שהיו בפטסטיבל השואו המטורף של בני ובנות הנוער הערב בפסטיבל חלון לים התיכון רק הוכיח שוב שיש לנו נוער מצוין, אוהב מוזיקה.

זו לא רק הכמות האדירה, אלא האיכות הנדירה שהפכה את האירוע כולו לגדול ביותר בתולדות אשדוד בהשתתפות נוער, ההיכרות עם המילים והשירה האדירה שהפכה את המתחם כולו לפסטיבל נוער מקפיץ ומרגש במיוחד עם הופעות סוחפות של מאיה דדון, רן דנקר ואושר כהן.

הקהל אמש בפסטיבל. צילום: שמואל דוד

הקהל אמש בפסטיבל. צילום: שמואל דוד

הפסטיבל הוותיק הציג אמש את הדור החדש של המוזיקה הישראלית, והחיבור על הבמה השתלב היטב עם הקהל הצעיר, ששטף את המקום בשמחה גדולה ובריקודים באירוע הנוער הגדול ביותר שידעה העיר. באגף התרבות והאירועים סיכמו יומיים של פסטיבלים עם קרוב למאה אלף איש במצטבר

אם היה אירוע אחד שראש האגף איריס נפתלי סימנה במיוחד ביומן הוא היה פסטיבל חלון לים התיכון, שחזר אחרי שנתיים של הפסקה כפויה. המפיק יוסי עטר יחד עם צוות האגף, בנו הרכב מוזיקלי אדיר ומדויק שהוביל בכל ערב לכמות צופים שהדהימה אפילו את המארגנים.


החיבור בערב הראשון סחף מעל 40 אלף צופים שראו את עדן בן זקן, סטטיק ובן אל ואודיה, אך ההפתעה הגדולה נשמרה ליום השני: מתחם אמפי לידו הפך לפסטינוער של ממש עם עשרות אלפים מבלים ומבלות ורובם הגדול בני נוער שידעו לדקלם כל מילה של רן דנקר, מאיה דדון ואושר כהן שנעל את הערב בסט מרשים.

על הבמה הורגש הטירוף. רן דנקר נתן שואו שכראוי לפרפורמר שהוא עם "בית משוגעים", "השמלה החדשה שלי" ו"מלכת הרחבה" החדש שלו, מאיה דדון פגשה פיזית את הקהל הווירטואלי מהטיקטוק שידע להרים עם "יאללה ביי" ולרגש עם "חוץ ממך", ואושר כהן שילב את הרגש והאלקטרוני שלו, שהפך אותו לאחר המפיקים והמלחינים הבולטים בשנה האחרונה.

בעירייה ידעו מראש שהכל תלוי בארגון, ואכן ההיערכות הייתה מהודקת: כוחות ביטחון שנפרסו באזור האירוע, סגירת צירים שהובילה לזרימה חופשית אל המתחם, הביטחון העירוני, מד"א, כב"ה, משטרה שקיבלו את הצופים בחיוך והנחו אותם במדויק להיכן להגיע.

רן דנקר, אמש על הבמה. צילום: שמואל דודרן דנקר, אמש על הבמה. צילום: שמואל דוד

רן דנקר, אמש על הבמה. צילום: שמואל דוד

הקהל אמש בפסטיבל. צילום: שמואל דוד

הקהל אמש בפסטיבל. צילום: שמואל דוד

גם בסוף הערב, ההתפזרות הקהל הייתה מופתית ולא נרשמו אירועים חריגים, ותושבי אשדוד קמו ליום שישי עם אמפי נקי ומצוחצח הודות לעובדי התפעול אגף תפו"ח.

ראש אגף התרבות והאירועים איריס נפתלי כבר עם הפנים להמשך הקיץ: "ההצלחה האדירה של פסטיבל חלון לים התיכון היא תוצאה של שיתופי פעולה של כל הגורמים בעיר שרצו בהצלחת אירועי הקיץ, ועבדו לילות כימים כדי להוציא לפועל שואו מוזיקלי מרשים. אנחנו כבר עם הפנים לשבוע הקרוב, שיהיה גדוש אירועים ופסטיבלים לכל גיל, רובם ללא תשלום או במחירים סמליים כדי לאפשר על פי הנחיית ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי לכל התושבים לחגוג בלי לקרוע את הכיס".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר